[URĜA] Instrukcioj por partopreni Ĝeneralan asembleon 2020-1

[URĜA] Instrukcioj por partopreni Ĝeneralan asembleon 2020-1

KuboF Hromoslav
Saluton!

Por partopreni en la Ĝenerala asembleo faru:

   1. membriĝu en Esperanto kaj Libera Scio -
   https://esperanto.wiki/alighilo/
   2. skribu mesaĝon al *vikimedio.esperanto(ĉe)gmail.com
   <http://gmail.com>* kaj vi aŭtomate ricevos respondon kun ligilo al
   video-renkontilo, kiun ni uzos
   3. legu gravajn dokumentojn (ni voĉdonos pri ili):
      1. Jarraporton pri 2019 -
      https://meta.wikimedia.org/wiki/Esperanto_kaj_Libera_Scio/Reports/2019
      2. Jarplanon por 2020 -
      https://meta.wikimedia.org/wiki/Esperanto_kaj_Libera_Scio/Annual_agendas/2020-eo
      3. Statuton - https://esperanto.wiki/statuto/
   4. sabate, la 16-an de Majo je 18:00 UTK venu al video-renkontilo (por
   la ligilo vidu la punkton 2. )

Bonvolu memori, ke tiaspeca (virtuala) Asembleo estas (ankaŭ) por ni tute
nova, kaj ankaŭ niaj retaj servoj estas novnaskitaj. Bv. estu iom pacienca
pri ili. Kaj se vi volas komenti, ni aprezas la *konstruigajn* rimarkojn!

Dankon kaj ni antaŭĝojas vidi vin dum nia 1-a Ĝenerala asembleo!
Michal Matúšov (KuboF Hromoslav)
Gvidanto de la Prepara komisiono

Re: [URĜA] Instrukcioj por partopreni Ĝeneralan asembleon 2020-1

KuboF Hromoslav
*Korekto*
Pluraj homoj atentigis, ke ne funkcias aliĝo kiel *Plenrajta* membro (tiu,
kiu (krom aliaj aferoj) havas voĉdonrajton). La aliĝilo estis rapide
riparita kaj pluraj homoj konfirmis, ke funkcias. Mi pardonpetas pro la
malagrablaĵo! (Aliĝo kiel *Simpatianta* membro ĉiam funkciis.)
https://esperanto.wiki/alighilo/

Michal Matúšov (KuboF Hromoslav)
Gvidanto de la Prepara komisiono