URGENT!!! ESTE ADEVARAT???

Ali _G
Am primit un e-mail de la Bita Cosmin, care spune ca este administrator castiguri la Wikipedia, in continutul mesajului spune ca am castigat un laptop vaio de 1150 euro si trebuie sa virez 27 RON intru-un anumit cont pt. a primi premiul. Va rog sa-mi confirmati acest lucru. Va multumesc

Re: URGENT!!! ESTE ADEVARAT???

Iulian Dogariu-2
Salutări,

Este o păcăleală, vă rog nu trimiteţi nici un ban lui Bita Cosmin;
acesta nu e asociat în nici un fel cu Wikipedia, iar Wikipedia nu
organizează asemenea concursuri.

Cu stimă,

Iulian Dogariu
[[ro:Utilizator:Iulianu]]

{jabber|mailto}:iulianu at gmail.com
                                          GPG Key ID: 0x92B1C594

             -- "Live as if you were to die tomorrow.
                 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)