Uroczyste zakończenie konkursu Wiki Lubi Zabytki 2013

Uroczyste zakończenie konkursu Wiki Lubi Zabytki 2013

Tomasz Ganicz
16 listopada 2013 roku w Klubie Państwomiasto w Warszawie, ul Andersa
29 odbędzie się uroczystość wręczenia nagród zwycięzcom konkursu
fotograficznego Wiki Lubi Zabytki, organizowanego przez Stowarzyszenie
Wikimedia Polska.

Uroczystość zacznie się o godz. 18.00 w sali widowiskowej Klubu (I
piętro). Wstęp na uroczystość jest całkowicie otwarty dla każdego
zainteresowanego. Uroczystości będzie towarzyszyć inauguracja
tegorocznej wystawy nagrodzonych zdjęć, które będą prezentowane w
formie wydruków na sztywnych planszach w formacie A1.

Wstępny program

Powitanie zgromadzonych, kilka słów tytułem wstępu od prezesa
Stowarzyszenia i koordynatorów konkursu
Przedstawienie wyników konkursu przez sekretarza jury, przerywane
wręczeniem nagród i krótkimi wystąpieniami nagrodzonych
Panel dyskusyjny o wnioskach z przebiegu konkursu i jego przyszłości
Luźne rozmowy przy poczęstunku (kanapki, ciastka, napoje)

Przed spotkaniem od godz. ok 15 planowane jest spontanicznie,
nieformalne spotkanie wikipedystów i osób, które by chciały zacząć
współtworzyć zasoby Wikipedii dotyczące zabytków i nie tylko.
Spotkanie to odbędzie się w salce konferencyjnej Klubu Państwo Miasto
(na parterze, za barem).

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

Re: Uroczyste zakończenie konkursu Wiki Lubi Zabytki 2013

Tomasz Ganicz
Jeszcze link do informacji na stronie Wikimedia Polska:

https://pl.wikimedia.org/wiki/Uroczyste_zako%C5%84czenie_konkursu_Wiki_Lubi_Zabytki_2013