Ursynalia "The Tour" - akredytacje

Adam Kliczek
Szanowni,

Od przyszłego tygodnia rozpoczyna się konkurs młodych zespołów, które chcą
wziąć udział w festiwalu Ursynalia 2013:

http://pl.wikinews.org/wiki/Ursynalia_%22The_Tour%22_-_zapowied%C5%BA_konkursu_zespo%C5%82%C3%B3w_rockowych

Koncerty odbywają się w Warszawie, Gdańsku, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu i
Poznaniu. Ja biorę Warszawę. Czy ktoś z pozostałych miast ma ochotę
pofocić? Zespoły co prawda nie są (jeszcze ;)) encyklopedyczne, ale zdjęcia
można wykorzystać do fotoreportażu w Wikinews, poza tym każda okazja do
zrobienia fotek pod sceną jest dobra. ;)

Szczegółowy "rozkład jazdy":
http://www.ursynalia.pl/konkurs-kapel

W razie zainteresowania, proszę o kontakt.

*Adam Kliczek (CLI)*
*fotograf, redaktor*
Stowarzyszenie Wikimedia Polska / Wikipedia
tel. (+48) 519-520-107
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:CLI

Re: Ursynalia "The Tour" - akredytacje

Marek Mazurkiewicz
Zespoły nie są ale ursynalia są encyklopedyczne
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ursynalia

W dniu 3 kwietnia 2013 22:43 użytkownik Adam Kliczek <[hidden email]
> [...]

> *Adam Kliczek (CLI)*
> *fotograf, redaktor*
> Stowarzyszenie Wikimedia Polska / Wikipedia

W dniu 3 kwietnia 2013 22:51 użytkownik Marek Mazurkiewicz <
[hidden email]> napisał:

> Zespoły nie są ale ursynalia są encyklopedyczne
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Ursynalia

Ursynalia oczywiście są jak najbardziej ency. W zeszłym roku byłem i
fociłem, ale trzy dni koncertów to dla jednej osoby zdecydowanie za dużo...
;) Także jeśli ktoś chciałby mnie wspomóc w tym roku, to zapraszam, wnioski
o akredytację można składać do 14 kwietnia:

http://www.ursynalia.pl/media-akredytacje

Jako nazwę redakcji proponuję wpisać: Wikipedia / Stowarzyszenie Wikimedia
Commons, a miejsce publikacji: Wikipedia, Wikines.

[...]

Paweł Marynowski
[hidden email]> napisał:

> Zespoły nie są ale ursynalia są encyklopedyczne
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Ursynalia
>

> W dniu 3 kwietnia 2013 22:43 użytkownik Adam Kliczek <
> [...]

W Poznaniu będzie Mama Selita, która jest - z tego co kojarzę - ency.
Wziąłbym Kato, ale jestem na wyjeździe akurat...

--
Paweł Marynowski