Varianta de proiect - asociatia afiliata unei universitati

Varianta de proiect - asociatia afiliata unei universitati

razool2001
In opinia mea cea mai buna varianta ar fi ca asociatia sa se inchege
in jurul unei universitati de stat. Putin conteaza care ar fi aceea.
Dar eu personal as opta pentru o universitate din Bucuresti. Acolo
sunt cele mai multe sedii centrale deci si bani si acolo sunt tot
odata si cei mai multi studenti potentiali voluntari implicati in
proiecte.
Pentru asta am avea nevoie de cineva din cadrul unei universitati
(prof. univ, dr, drd, conf, lect, asist) care sa ne poata facilita
eventual obtinerea unui spatiu (fie el si o magazie) in cadrul unei
universitati

Veniti si cu alte propuneri

Re: Varianta de proiect - asociatia afiliata unei universitati

Strainu
2009/2/1  <[hidden email]>:

> [...]
> (prof. univ, dr, drd, conf, lect, asist) care sa ne poata facilita
> eventual obtinerea unui spatiu (fie el si o magazie) in cadrul unei

Well, sa zicem ca s-ar face asta pe langa POLI. Au mai incercat si
altii si iata cam ce ar trebui sa se intample:
http://lists.rosedu.org/pipermail/rosedu-general/2009-January/002159.html
(cititi tot threadul pentru a va face o impresie corecta)