Quantcast

Vikilibroj estas honta retejo

Benjamin Krause-2
Preskaŭ neniom da artikoloj ekzistas ĉe Vikilibroj, kvankam ĝi jam ekzistis
dum kelkaj jaroj. Eĉ malpli da taŭgaj libroj ekzistas ĉe Vikilibroj. Ĉu
neniom da esperantistoj havas sufiĉan sperton por skribi akademian libron?
Mi ne pensas tiel. Ni ja bezonas pli da fakuloj, kaj pli da redaktistoj.
Sed eble nia nombro de palorantoj ne permesas tion. Tiam ni plejbone
forigus Vikilibrojn.

Benjamin

Re: Vikilibroj estas honta retejo

CasteloBranco
Do, kial vi proponas vin por administri gxin?
Eble vi ankoraux devas decidi se vi volas helpi aux forlasi Vikilibron.

Castelo