Vikimanija 2007

Filip Maljković
Nesto sto sam zaboravio da odradim do sada, pa dok jos nije kasno, evo ga:

http://wikimania2007.wikimedia.org/wiki/Scholarships/application

Prijava za sponzorisanje puta na Vikimaniju, koja ce se ove godine
odrzati u Tajpeju, od treceg do petog avgusta.

Prijave su individualne, pa je preporucljivo da se prijavi sto vise
ljudi. Nemamo sta da izgubimo.

Poz,
Filip