Vikivojaĝa karavano 2017/10

KuboF Hromoslav
Saluton.

En Vikivojaĝo komenciĝas plia etapo de virtuala Karavano - komuna virtuala
redaktado - kiu daŭros ĝis la fino de la monato.
https://eo.wikivoyage.org/wiki/Vikivojaĝo:Karavano

Reguloj estas simplaj: aliĝu en la supra ligilo kaj ĝis fino de la monato
redaktu almenaŭ 1-foje ĉiutage (eĉ per malgranda redakto).

Vi povas redakti kion ajn en Vikivojaĝo, tamen mi havas rekomendojn:

   - lokoj de E-renkontiĝoj: https://eo.wikivoyage.org/wiki/Okazoj
   - Azio (preparo por Novembra Azia monato en Vikipedio):
   https://eo.wikivoyage.org/wiki/Azio

Per tiuj karavanoj ni sciigas pri la plej nova Vikimedia projekto -
Vikivojaĝo - provizanta utilajn informojn por turistoj. Por esperantistoj
ĝi estas speciale utila por plani veturon al Esperanta renkontiĝo. Nuntempe
la Esperanta versio estas en kovilo - por iĝi rekonita projekto ĝi serĉas
sian komunumon.

Antaŭaj *Vojaĝantoj de la monato* (kiuj plej interese kontribuis) estas
NMaia, KuboF Hromoslav kaj Vikiano - gratulon!

Amike
KuboF Hromoslav