WOW #4 + 13. urodziny Wikipedii

Adam Kliczek
Witajcie,

W 19 stycznia 2014 odbędzie się kolejny Warszawski Wikimaraton. Tym razem
wyjątkowo spotykamy się w *niedzielę o godzinie 15:00 w lokalu MiTo
<http://www.mito.art.pl/> przy ul. Ludwika Waryńskiego 28*
(lokalizacja<http://www.mito.art.pl/contact/map>).
Spotkanie będzie połączone ze świętowaniem 13. urodzin Wikipedii. Więcej
informacji i lista zapisów:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Warszawskie_Otwarte_Wikispotkanie_4

*Adam Kliczek*
tel. (+48) 519-520-107
https://www.facebook.com/adam.kliczek.photography

Re: WOW #4 + 13. urodziny Wikipedii

Adam Kliczek
Zachęcam jednocześnie do wpisywania swoich propozycji krótkich prezentacji.
Jeśli realizujesz jakiś ciekawy projekt w Wikipedii i chciałbyś się tym
podzielić z innymi, jest to doskonała okazja. :)

*Adam Kliczek*
tel. (+48) 519-520-107
https://www.facebook.com/adam.kliczek.photography

W dniu 9 stycznia 2014 17:18 użytkownik Adam Kliczek <[hidden email]
> [...]

> Spotkanie będzie połączone ze świętowaniem 13. urodzin Wikipedii. Więcej

Utworzyłem właśnie stronę wydarzenia na FB, jak zwykle zachęcamy do
zaznaczania się:
https://www.facebook.com/events/731957723480935/?ref=22

Przy odrobinie pomyślnych wiatrów w tym tygodniu na naszym profilu
pojawią się też jeszcze strony styczniowych wikispotkań w dwóch innych
miastach, ale na razie czekamy na ostateczne potwierdzenia ze strony
organizatorów.

Powerek38

W dniu 2014-01-09 17:18, Adam Kliczek pisze:

> [...]
> (lokalizacja<http://www.mito.art.pl/contact/map>).
> Spotkanie będzie połączone ze świętowaniem 13. urodzin Wikipedii. Więcej

Halo, jest na sali jakiś grafik-cukiernik? :D

Pytanie całkiem poważne - zastanawiamy się z Mastim nad obrazkiem, który ma
się znaleźć na urodzinowym torcie. Może być dowolna grafika w formacie A4.
Mi na razie przychodzi do głowy tylko logo z podpisem, tak jak tu:

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Dzien_Wikipedii_2011_-_Warszawa_%288%29.JPG

Jakieś ciekawsze pomysły? ;) Deadline do jutra.