WP w dzisiejszej GW

Adrian Grycuk
Czesc,

Maly off-topic na poprawe humoru - lekturze Wikipedii, a konkretnie hasla o filozofii jezyka, oddal sie dzisiaj popularny dziennikarz stolecznego dodatku do "Gazety Wyborczej" Dariusz Bartoszewicz, przytaczajac dosc zajmujacy fragment w swoim artykule o CIZ:

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,13300139,Atrakcja_stolicy_z_bardzo_dziwna_nazwa__O_co_chodzi_.html

Pozdrawiam
Adrian (Boston9)

Re: WP w dzisiejszej GW

Tomasz Ganicz
W dniu 27 stycznia 2013 19:30 użytkownik Adrian Grycuk
<[hidden email]> napisał:
> [...]
>
> Maly off-topic na poprawe humoru - lekturze Wikipedii, a konkretnie hasla o filozofii jezyka, oddal sie dzisiaj popularny dziennikarz stolecznego dodatku do "Gazety Wyborczej" Dariusz Bartoszewicz, przytaczajac dosc zajmujacy fragment w swoim artykule o CIZ:

Ciekawa jest analiza historii tego hasła. Napisał go w 2011 jeden
człowiek, całkowity anonim, który potem nic więcej nie napisał. Potem
dołożył do niego trochę treści Tomasz Raburski, a cała reszta to było
edycje czysto techniczne...

Re: WP w dzisiejszej GW

Awersowy
W dniu 27 stycznia 2013 20:07 użytkownik Tomasz Ganicz
<[hidden email]> napisał:

> [...]
> człowiek, całkowity anonim, który potem nic więcej nie napisał. Potem
> dołożył do niego trochę treści Tomasz Raburski, a cała reszta to było

Ze strony dyskusji można dowiedzieć się, że jest to tłumaczenie z
enwiki - wykonane, jak przypuszczam, przez studenta Tomasza
Raburskiego :).

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Awersowy

Re: WP w dzisiejszej GW

Tomasz Raburski
Tak też było:-) Hasło przetłumaczyła dwójka studentów o nickach
Christolomeo i Piżmowiec. Nie wiem dlaczego, ostateczną wersję wkleili bez
zalogowania.

Dzięki za artykuł.

Tomek