Warsztaty z edytowania - Katowice

Natalia Szafran-Kozakowska-2
Poszukuję osób, które mogłyby poprowadzić warsztaty edytowania Wikipedii
dla studentów Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcu. Termin do uzgodnienia, ale
raczej niedługo.
SWMPL jak zawsze zapewnia wsparcie w postaci materiałów, gadzetów, broszur.
Istnieje też możliwość wystąpienia o refundację dojazdu do Sosnowca.

Natalia Szafran-Kozakowska
Kierownik Biura Prasowego
Stowarzyszenie Wikimedia Polska
tel. 790 290 275
http://opp.wikimedia.pl

Re: Warsztaty z edytowania - Katowice

Jakub K.
Jaki dzień tygodnia?

Plushy
On 11 Mar 2015 12:48, "Natalia Szafran-Kozakowska" <
[hidden email]> wrote:

> [...]
> SWMPL jak zawsze zapewnia wsparcie w postaci materiałów, gadzetów, broszur.
> Istnieje też możliwość wystąpienia o refundację dojazdu do Sosnowca.

Natalia Szafran-Kozakowska-3
Chcieliby, żeby to był jakiś poniedziałek, jakoś w godzinach 8.00-14.45 (
ja bym proponowała 10.00-14.45, z przerwą, w tym czasie da się naprawdę
sporo zrobić).

Magalia