Web Fest 2009

Nikolina Kovačević
Postovani,

obracam Vam se iz organizacije Web Fest-a i htela sa da Vas obavestim da ste usli u uzi izbor za dodelu nagrada u kategoriji "edukativni". Molim Vas da mi prosledite Vas kontakt kako bi mogla da Vas kontaktiram u slucaju da pobedite i oko preuzimanja nagrada koje ce se odrzati u cetvrtak 26.11.2009. godine u Skupstini grada Beograda.

Srdacan pozdrav,

--
Nikolina Kovacevic |

Agena d.o.o.
Baba Visnjna 46
+381 11 3444 595 | www.agena.rs

Re: Web Fest 2009

Filip Maljković
2009/11/25 Ivan Nador <[hidden email]>
Nikola ...preduzima li se nešto?

Da ne bude zabune, kontaktirao sam je ja, s obzirom da je isti mejl poslala i na OTRS, gde hendlujemo sve mejlove zahteva.

Filip

Re: Web Fest 2009

Filip Maljković
2009/11/26 Јован Вуковић <[hidden email]>
i jel bilo nesto?

Sudeci po http://twitter.com/webfest/status/6091426971 izgleda da smo dobili. Samo mene niko nije zvao u toku dana, tako da niko nije mogao da primi tu nagradu. :(

Re: Web Fest 2009

Filip Maljković

Sad vidim da je to nagrada zirija, a da se valjda vise vrednuje nagrada publike. Prema http://www.wfest.org/prijave-2009/edukativni?page=2 ocigledno nemamo bas veliki rejting. Sad sam malo zbunjen.

Re: Web Fest 2009

Milos Rancic-2
2009/11/26 Ivan Nador <[hidden email]>:
> verovatno je bilo malo glasova....

Verovatno je neko organizovao kliktanje za svoje sajt. I Ratko i
Vikipedija su znacajniji projekti od prva dva.

Re: Web Fest 2009

Slaven Kosanovic
Rastko je od pocetka bio prvi na mojoj top listi nasih sajtova.  Na nasoj Vikipediji danas imamo dosta kvalitetnog sadrzaja, ali je potrebno vise rada na organizaciji same enciklopedije. Presli smo sto tona, ali malo radimo na reoraganizovanju i sortiranju materijala koji imamo. To je malo zeznut posao, posto su potrebni saradnici koji imaju globalnu viziju pojedinih oblasti, kao naravno, upornost i dovoljno slobodnog vremena. Sto vise raste fond clanaka to je takav jedan posao slozeniji. Naravno treba nam i lektora, ali ne samo onih koji ce se svadjati sa ljudimo oko transkripcija, nego koji ce dati svoj doprinos poboljsanju gramatickih konstrukcija recenica u clancima. Rastko npr., nas sije po pismenosti svog materijala, sto je logicno, jer su svi njihovi tekstovi vec prosli fazu gramatickih i jezickih korekcija (lektorisanje), prije nego se objave.

Sto se tice ovakvih festivala, lijepo je sve to, ako nista onda sto se moze dobiti neka priblizna slika o tome koliko je publika "cula za Vikipediju",  ali im ne bih davao neki poseban znacaj.

El 27/11/2009, a las 00:56, Milos Rancic escribió:

> Verovatno je neko organizovao kliktanje za svoje sajt. I Ratko i
> Vikipedija su znacajniji projekti od prva dva.

Re: Web Fest 2009

Горан Обрадовић
Био сам данас у Агени да преузмем награду.

Награда је плакета са списком чланова жирија и статуица (ваљда је то прави назив, нисам сигуран) прилично лепог изгледа, која представља WWW.

Надам се да ћемо ускоро добити просторије па ћемо имати где и да ставимо награду :)

Иначе пошто је награду добила Википедија а не Викимедија, можда би требало то да се обзнани баш на Википедији.

Горан