Wiki Lubi Zabytki 2014

Paweł Marynowski
Cześć,
kilka dni temu zarząd stowarzyszenia przyjął projekt konkursu tegorocznej
edycji Wiki Lubi Zabytki, więc myślę, że można oficjalnie powiedzieć, że
ruszamy! :)

Jeśli chodzi o zmiany w konkursie, przedstawiają się one następująco:
 - dodanie licencji CC-BY (dotychczas była wyłącznie CC-BY-SA)
 - zmiana minimalnego rozmiaru zdjęcia z 2000 pikseli po krótszym boku na 8
Mpix
 - likwidacja "nagrody za ilość" i zastąpienie nagrodą za zdjęcia obiektów
z listy "zapotrzebowania szczególne" (czyli ważne a brakujące)
 - dodanie trzech kategorii nagród tematycznych: „Architektura drewniana”,
„Architektura XX w. i industrialna/post-industrialna”, „Kamienica/pejzaż
miejski”

Startujemy oczywiście 1 września, natomiast już teraz zaczynamy kolejne
podejście do porządkowania list zabytków oraz zasobów na Commons. W
najbliższych dniach pojawi się w tym zakresie informacja na stronach
wikiprojektu.

Poszukiwani są także chętni do uczestnictwa w jury konkursowym. Jeśli
czujecie się dobrze w ocenianiu zdjęć - dajcie znać :).

https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wiki_Lubi_Zabytki
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Wiki_Lubi_Zabytki

Pozdrawiam,
P.

--
Paweł Marynowski

Re: Wiki Lubi Zabytki 2014

Peter Domaradzki
​Nie czuję się. To nie moja działka. Sorki...

W dniu 3 lipca 2014 15:31 użytkownik Paweł Marynowski <[hidden email]> napisał:

> [...]
>
> Poszukiwani są także chętni do uczestnictwa w jury konkursowym. Jeśli
> czujecie się dobrze w ocenianiu zdjęć - dajcie znać :).

*Peter 'Beliss' Domaradzki*

Re: Wiki Lubi Zabytki 2014

anwar2@o2.pl
no witaj,bardzo mnie cieszy powrót już nie mogę się doczekać,czekam na dalsze info

Dnia 3 lipca 2014 22:31 Paweł Marynowski <[hidden email]> napisał(a):

> Cześć,> kilka dni temu zarząd stowarzyszenia przyjął projekt konkursu> tegorocznej> edycji Wiki Lubi Zabytki, więc myślę, że można oficjalnie powiedzieć,> że> ruszamy! :)> > Jeśli chodzi o zmiany w konkursie, przedstawiają się one następująco:>  - dodanie licencji CC-BY (dotychczas była wyłącznie CC-BY-SA)>  - zmiana minimalnego rozmiaru zdjęcia z 2000 pikseli po krótszym boku na>  8> Mpix>  - likwidacja "nagrody za ilość" i zastąpienie nagrodą za zdjęcia>  obiektów> z listy "zapotrzebowania szczególne" (czyli ważne a brakujące)>  - dodanie trzech kategorii nagród tematycznych: „Architektura>  drewniana”,> „Architektura XX w. i industrialna/post-industrialna”,> „Kamienica/pejzaż> miejski”> > Startujemy oczywiście 1 września, natomiast już teraz zaczynamy kolejne> podejście do porządkowania list zabytków oraz zasobów na Commons. W> najbliższych dniach pojawi się w tym zakresie informacja na stronach> wikiprojektu.> > Poszukiwani są także chętni do uczestnictwa w jury konkursowym. Jeśli> czujecie się dobrze w ocenianiu zdjęć - dajcie znać :).> > https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wiki_Lubi_Zabytki> https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Wiki_Lubi_Zabytki> > Pozdrawiam,> P.> > -- > Paweł Marynowski> _______________________________________________> Lista dyskusyjna WikiPL-l> [hidden email]> https://lists.wikimedia.org/mailman/listinfo/wikipl-l>

Re: Wiki Lubi Zabytki 2014

Peter Domaradzki
No przecież odpowiedziałem, że to nie moja działka, prawda? Nie było, nie
ma i nie będzie mnie w tym projekcie. Kropka.​

W dniu 4 lipca 2014 12:30 użytkownik [hidden email] <[hidden email]> napisał:

> [...]
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Wiki_Lubi_Zabytki> >
> Pozdrawiam,> P.> > -- > Paweł Marynowski>

Szymon Grabarczuk
Piotrze, ale to jest lista dyskusyjna, te informacje trafiają do wszystkich
subskrybentów, nie tylko do Ciebie ;)

W dniu 5 lipca 2014 07:17 użytkownik Peter Domaradzki <
[hidden email]> napisał:

> No przecież odpowiedziałem, że to nie moja działka, prawda? Nie było, nie
> ma i nie będzie mnie w tym projekcie. Kropka.​

> [...]

Simo G.
[[user:Tar Lócesilion]]

Re: Wiki Lubi Zabytki 2014

anwar2@o2.pl
witaj no więc się doczekałem huuuuuuuuuuura!