Wikiekspedycja Opolska 2016

Natalia Szafran-Kozakowska-2
Dzień dobry!
Poszukiwany, poszukiwana - wiki-fotograf chętny do udziału w Wikiekspedycji
Opolskiej 2016. To polsko-czeska wyprawa, mająca na celu sfotografowanie
polskich i czeskich wiosek, które nie mają zdjęć na Wikimedia Commons.
Oczywiście koszty noclegu i podróży pokrywa Stowarzyszenie.
Chętnych proszę o kontakt :)

Natalia Szafran-Kozakowska
Stowarzyszenie Wikimedia Polska
tel. 790 290 275
http://opp.wikimedia.pl

Re: Wikiekspedycja Opolska 2016

Natalia Szafran-Kozakowska-2
Choć tak sobie myślę, że bez linku to ogłoszenie traci nieco ze swej mocy ;)
No zgubił mi się, co poradzić ;)
https://pl.wikimedia.org/wiki/Wikiekspedycja_Opolska_2016

Natalia Szafran-Kozakowska
Kierownik Biura Prasowego