Wikiekspedycja kolejowa

Adam Kliczek / Wikipedia
Witam,

Dostałem informację od Pawła Zienowicza, że PKP chce przeszkolić chętnych
Wikipedystów z poruszania się po terenie kolejowym, następnie wyposażyć ich
w glejty upoważniające do wstępu na obszary kolejowe i fotografowanie.
Zainteresowane osoby otrzymałyby też darmowy bilet kolejowy open na okres
na przykład wakacji. Najbardziej aktywny mógłby też otrzymać jakąś
atrakcyjną nagrodę. Dla PKP istotne jest, aby zostały uzupełnione artykuły
o polskich dworcach kolejowych.

W związku z tym szukam 2-3 osób, zainteresowanych taką formą
Wikiekspedycji. Zespół kolejowy poruszałby się niezależnie od zespołów
samochodowych, zarówno jeśli chodzi o czas, jak i miejsce. Myślę, że można
też rozważyć opcję 2 lub 3 mniejszych zespołów, które poruszałyby się po
różnych obszarach Polski.

Są zainteresowani kolejowymi wakacjami? ;)

*Adam Kliczek (CLI)*
*fotograf, redaktor*
Stowarzyszenie Wikimedia Polska / Wikipedia
tel. (+48) 519-520-107
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:CLI

Re: [WikimediaPL-l] Wikiekspedycja kolejowa

Tomasz Ganicz
W dniu 25 kwietnia 2013 22:12 użytkownik Adam Kliczek / Wikipedia
<[hidden email]> napisał:
> [...]
> nagrodę. Dla PKP istotne jest, aby zostały uzupełnione artykuły o polskich

Wow.. brzmi rewelacyjnie...  można by też tematem zainteresować
Aktrona z Czech, który jest miłośnikiem kolei. I jeszcze kolegów z
kolejowej wiki, dla których to by była szczególna gratka. Już kiedyś
przed Wikimanią w Gdańsku był plan wikiekspedycji kolejowej...