Wikifika i Stockholm söndag 12/4

Habj-2
Tänkte bara påminna om wiki-fikat i Stockholm om en dryg vecka.
Söndagen 12/6 kl. 14 på Café Panorama, i Kulturhuset - detaljer finns

http://sv.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Bybrunnen#Wiki-fika_i_Stockholm

Sen passar jag på att tacka nya listskötaren Björn Lindström för att
han befriat listan från spam-inflödet. Listan är som ny...

Habj

Re: Wikifika i Stockholm söndag 12/4

Mats Halldin
Habj wrote:

> [...]
>
>Sen passar jag på att tacka nya listskötaren Björn Lindström för att
>han befriat listan från spam-inflödet. Listan är som ny...

Visst, jag kommer!

Och absolut : Tack, Björn! Äntligen finns det förutsättningar för att
den här listan ska bli något!

/Mats

Re: Wikifika i Stockholm söndag 12/4

Andreas Vilén-2
(Gör jag rätt nu?)

Jag fick veta att det fanns en maillista igår, att den är spamfri är
ju trevligt :)

Kan av naturliga skäl tyvärr inte ta mit till nån wikifika i
Stockholm, så jag får väl passa på att göra lite reklam för wikifikat
i Lund, när det blir vet jag dock inte... Nån mer skåning som känner
för att dricka kaffe och snacka Wikipedia med mig och E70?

/Andreas

On 6/4/05, Mats Halldin <matsh-U2/[hidden email]> wrote:

> Visst, jag kommer!
>
> Och absolut : Tack, Björn! Äntligen finns det förutsättningar för att
> den här listan ska bli något!
>
> /Mats

Wikiträff i Köpenhamn på lördag (Var: Wikifika i Stockholm)

Habj-2
> [...]
> i Lund, när det blir vet jag dock inte... Nån mer skåning som känner
> för att dricka kaffe och snacka Wikipedia med mig och E70?

Hoppas ingen tycker jag försöker sno skåningarna från er fikaträff nu,
men... ni planerade in en fika nu på lördag, ser jag på Bybrunnen.
Samma dag har danskarna en träff dit Jimbo Wales är inbjuden, fick jag
veta idag. Om jag vore ni, skulle jag ta gänget och dra iväg över
sundet istället för att landa i Lund. Det är ju ni som har nära till
Europa, eller hur det nu var. ;-)

/Habj

Re: Wikiträff i Köpenhamn på lördag (Var: Wikifika i Stockholm)

Andreas Vilén-2
Det vore iofs trevligt, men jag har iaf delar av lördagen uppbokad,
men det var ju fan att man lyckas krocka så... Sen är det ju så
jobbigt att förstå danska ;)

/Andreas