Wikifika i Tokholm imorgon söndag

Habj-2
Det har kommit till min kännedom att det är wikifika på fiket högst upp i
Kulturhuset vid Sergels Torg imorgon söndag. Se Bybrunnen och
Wikipedia:Wikiträffar.

Re: Wikifika i Tokholm imorgon söndag

Joakim Larsson-2
Man kanske skulle ta ett tidigare tåg hem och kicka förbi? Men jag
tror faktiskt inte det.

//Grön

On 3/18/06, Joakim Larsson <[hidden email]> wrote:

> Man kanske skulle ta ett tidigare tåg hem och kicka förbi? Men jag
> tror faktiskt inte det.
>
> //Grön

Varifrån reser du och vart (om du vill dela med dig av sån info)? Det kan ju
funka att försöka styra tidpunkten, till nån annan gång.

Re: Wikifika i Tokholm imorgon söndag

Joakim Larsson-2
Jag har ett töknan politiskt möte i Göteborg, men jag åker nog snarare imorgon.