Wikimaraton #3

Adam Kliczek
Witam,

Na początku kwietnia (a konkretnie 6. ;)) urządzamy w Warszawie kolejny
Wikimaraton. W marcu tematem przewodnim była tematyka kobieca, którą zajęły
się głównie Rosewood i Nova. Co mogłoby być takim tematem w kwietniu?
Jakieś pomysły, sugestie?

Druga sprawa - szukam osoby uzdolnionej graficznie, która zrobiłaby banner
Wikimaratonu. Obecny wygląda tak:

http://pl.wikimedia.org/wiki/Plik:Wikimaraton_banner.jpg

Nowy może być podobny do starego, ale może być też zupełnie inny -
kreatywne podejście mile widziane. ;) Fajnie, żeby zawierał logo
Wikimaratonu:

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Wikimaraton.svg

*Adam Kliczek (CLI)*
*fotograf, redaktor*
Stowarzyszenie Wikimedia Polska / Wikipedia
tel. (+48) 519-520-107
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:CLI

Re: Wikimaraton #3

Borys Kozielski-2
Tuż po świętach będzie trudno o nowych użytkowników, tzw nowicjuszy. Może
własnie dlatego warto skupić się na tematach specjalistycznych?
Maj - Wiki Lubi Zabytki?
Czerwiec - Wikiekspedycja?

Można chyba pomyśleć o przeróbce projektu Martyny:
http://pl.wikimedia.org/wiki/Plik:Wikimaraton_W%C3%B3jcik_%C5%9Amierska_obrys.png
Stary jest rzeczywiście prowokacyjnie ascetyczny

Borys Kozielski
Członek Stowarzyszenia Wikimedia Polska
http://pl.wikimedia.org
WikiRadio
http://wikiradio.org
Kontakt: 602218851
[hidden email]

W dniu 25 marca 2013 12:16 użytkownik Adam Kliczek
<[hidden email]>napisał:

> [...]
> *Adam Kliczek (CLI)*
> *fotograf, redaktor*
> Stowarzyszenie Wikimedia Polska / Wikipedia

Peter Domaradzki
Tylko wczoraj pozyskałem dwoje nowicjuszów, którzy właśnie zaczęli aktywnie
edytować...

Piotr 'Beliss' Domaradzki

W dniu 29 marca 2013 15:34 użytkownik Borys Kozielski <
[hidden email]> napisał:

> [...]
>
> http://pl.wikimedia.org/wiki/Plik:Wikimaraton_W%C3%B3jcik_%C5%9Amierska_obrys.png
> Stary jest rzeczywiście prowokacyjnie ascetyczny

Ze względu na brak innych propozycji pozwoliłem sobie przyjąć za temat
przewodni Wikimaratonu #3 włączenie się w akcję Tydzień Artykułu
Bangladeskiego:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikimaraton/Wikimaraton_3

*Adam Kliczek (CLI)*
*fotograf, redaktor*
Stowarzyszenie Wikimedia Polska / Wikipedia
tel. (+48) 519-520-107
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:CLI