Wikimedia Polska na Diasporze

Natalia Szafran-Kozakowska-2
Wiem, że niektórzy z was nie przepadają za korporacyjnymi serwisami
społecznościowymi typu Facebook, Twitter, G+. Istnieje alternatywa -
niekomercyjna, zdecentralizowana sieć Diaspora. I od dziś tam również
jesteśmy.
Zapraszamy, nasz identyfikator w Diasporze to
[hidden email]

(przepraszam za crosspostowanie, wiem, że nie wszyscy zainteresowani są na
liście Stowarzyszenia)

Natalia Szafran-Kozakowska
Kierownik Biura Prasowego
Stowarzyszenie Wikimedia Polska
tel. 790 290 275
http://opp.wikimedia.pl

Re: Wikimedia Polska na Diasporze

Zbigniew Czernik
Ojtam, nie przepraszaj. Na tej liście dzieje się tak "dużo", że ten
jeden czy dwa maile więcej nie zrobią różnicy.

Pozdrawiam :-)

W dniu 10.08.2015 o 13:32, Natalia Szafran-Kozakowska pisze:

> [...]
> [hidden email]
>
> (przepraszam za crosspostowanie, wiem, że nie wszyscy zainteresowani są na

Peter Domaradzki
Natalio,
już dla samej nazwy - jako rzeczywisty członek diaspory mieszkający od 30
lat za granicą - jestem zainteresowany. Twittery i facebooki przestały mnie
rajcować lata temu, więc chętnie włączę się w to NOWE. ​Dzięki za info!

*Peter 'Beliss' Domaradzki*