[Wikimediasr-l] WLM - potrebna prezentacija za ekrane u gradskim autobusima

[Wikimediasr-l] WLM - potrebna prezentacija za ekrane u gradskim autobusima

Tamara Petrovic
Da li ima nekog ko se bavi animacijom, grafičkim dizajnom ili prezentacijama? Sredila sam nam preko Masela prostor na ekranima u autobusima tokom celog septembra i trebalo bi da se napravi prezentacija o Wiki Loves Monuments projektu, koja bi pozivala ljude da učestvuju.

Svaka pomoć je dobrodošla!
Pozdrav,
Tamara

Re: [Wikimediasr-l] WLM - potrebna prezentacija za ekrane u gradskim autobusima

Горан Обрадовић
Охо! Врло лепо, свака част :)

Кад кажеш на екарнима, мислиш видео презентација, а не оно што се
одштампа па се окачи?

И да, јел не треба ништа да платимо? :)

(да не кажем: http://www.youtube.com/watch?v=dF-XQIg5c_M&feature=related#t=30m52s
)

2012/8/23 Tamara Petrovic <[hidden email]>:

> [...]
> Tamara

Re: [Wikimediasr-l] WLM - potrebna prezentacija za ekrane u gradskim autobusima

Da, mislim na video prezentaciju, moze i Powerpoint u vidu slajdova. Nemaju trenutno slobodnih mesta za plakate, a ekrani su oni iza vozača i oni su namenjeni kulturnim dešavanjima.

Naravno da na plaćamo ništa - oduševili su se projektom!
Znam sve o politici WMF-a po tom pitanju, Mile mi je sve saopštio...

2012/8/23 Горан Обрадовић <[hidden email]>
[...]

Hah, nije tako :D

Re: [Wikimediasr-l] WLM - potrebna prezentacija za ekrane u gradskim autobusima

Slaven Kosanovic

Trebalo bi znati neke tehničke detalje, tipa maksimalna veličina fajla i tipovi prihvatljivih formata fajlova... Inače, svaka čast za inicijativu. Poz.

Enviado de Samsung Mobile

Btw, hakeri su zaista našli čiji će sajt da hakuju - Švedski WIki Loves Monuments....  http://wikilovesmonuments.se/

Re: [Wikimediasr-l] WLM - potrebna prezentacija za ekrane u gradskim autobusima

Tamara Petrovic
Prilažem uputstvo koje sam dobila iz Masela. Sve ostale informacije možete dobiti od mene (tekst i slike)

Hvala!

Monitori - uputstvo.pdf (335K) Download Attachment

Re: [Wikimediasr-l] WLM - potrebna prezentacija za ekrane u gradskim autobusima

Djordje Stakic
Добра идеја, а сви задовољни - тако се то ради,
браво Тамара!

> [...]

> Tamara

Re: [Wikimediasr-l] WLM - potrebna prezentacija za ekrane u gradskim autobusima

Hvala! Iz "National Geographic Srbija" su takođe potvrdili da će biti sponzor jedne od nagrada - jednogodišnja pretplata na časopis.
Iz većih firmi koje se bave distribucijom i prodajom delova za računare i foto opremom sam većinom dobila negativne odgovore. Niko nije zainteresovan čak ni da odobri neki popust....

Ima li neko ideju ko bi bio voljan da nam učini po tom pitanju?