[Wikimediasr-l] Zato je obrisana moja stranica

[Wikimediasr-l] Zato je obrisana moja stranica

Иван Петровић
Postovani,
zasto je obrisana moja stranica Иван Петровић (политичар) ?
Izvesni Nikola B. (bas se tako potpisuje) je obrisao moju stranicu koja nije ni na koji nacin uvredljiva, koja je pisana vodeci racuna o autorskim pravima i koja ispunjava sve ostale uslove. Podaci koji su se nalazili na stranici su preuzeti sa sajta www.ivanultra.wix.com/ivan i www.sddhss.weebly.com, kao i direktno od osobe Ivan Petrovic.
Brisanjem stranice od Nilkole B., ozbiljno se narusava pojam ,,slobodne enciklopedije". Ljubazno molim da me obavestite o ispravljanjnu greske, tj osposobljavanju stranice.
Hvala.

Re: [Wikimediasr-l] Zato je obrisana moja stranica

Горан Обрадовић
Поштовани Иване,

„Слободна енциклопедија“ значи да енциклопедију може свако слободно да
користи, и да свако може да учествује у њеном уређивању, као што си и
ти чинио.

У складу са правилима и процедурама на Википедији сваког дана се
обрише десетине страница и то не нарушава слободу Википедије већ
одржава ред у складу са дефинисаним правилима. Прегледао сам чланак и
могу да потврдим да је брисање било у складу са политикама на
Википедији, те да није начињена никаква „грешка“ о којој говориш.

Не могу да се сложим да је чланак „испуњавао све остале услове“ јер са
њим постоји више проблема:

- представља аутобиографију
- нема релевантних (независних) извора
- не испуњава стилске смернице на Википедији, почев од правописних
(коришћење две запете уместо наводника) па до начина форматирања и
изгледа чланка

Ови проблеми су отклоњиви. Међутим, суштински проблем је
енциклопедијски значај. Кад су у питању политичари, пишемо о особама
које су држале неке значајније позиције, рецимо да неки праг иде од
председника општина и народних посланика па навише (министри,
премијери, лидери најзначајнијих странака). У твојој биографији су
побројане само страначке функције у једној мањој (непарламентарној)
странци. Немој да се увредиш али на Википедији нећеш наћи биографије
ни о својим другим колегама „на том нивоу развоја каријере“, тако да
је за сада свакако прерано да о теби постоји чланак у енциклопедији.
Када време дође, не брини се, неће бити потребе да сам пишеш своју
биографију, то ће већ заједница учинити. До тада си као и остатак
заједнице добродошао да уређујеш друге чланке на Википедији.

Срдачан поздрав,
Горан Обрадовић