[Wikimediasr-l] Акција на комонсу

Јован Вуковић
На комонсу постоји занимљива идеја. Људи који имају фото апарате у вишку их поклањају онима који немају. Тако да ако има некога да му је потребан фото апарат, и да жели да качи слике на оставу може да погледа ово:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Equipment_exchange

Re: [Wikimediasr-l] Акција на комонсу

Mihajlo Andjelkovic
Мало ћу да проширим тему. Ако неко зна где су спискови са захтевима за
фотографије из Србије (моја зона: Београд и околина), нека подели на
овој теми. Треба искористити док је време овакво.

--
Mihajlo Andjelkovic
M. Sc. Computer Science / Intelligent Systems

Re: [Wikimediasr-l] Акција на комонсу

Горан Обрадовић
Зашто не учествујеш у ВЛМ? Ту има гомила ствари за сликати у Београду.

Током 07. септембар 2012. 16.43, Mihajlo Andjelkovic
<[hidden email]> је написао/ла:

> [...]
>>

> --
> Mihajlo Andjelkovic
> M. Sc. Computer Science / Intelligent Systems

Tamara Petrovic
Goran mudro zbori! :) Spiskove stvari za slikanje možeš naći OVDE, ili, pak, na "Wiki Loves Monuments - Srbija" sajtu.

Svaka fotografija je dobrodošla!

2012/9/7 Горан Обрадовић <[hidden email]>
> [...]

> --
> Mihajlo Andjelkovic
> M. Sc. Computer Science / Intelligent Systems

Тачно је да не учествујем у ВЛС (зашто: такав ми је интерес), што не
значи да не бих могао да се одазовем на друге исказане позиве.

2012/9/7 Горан Обрадовић <[hidden email]>:
> Зашто не учествујеш у ВЛМ? Ту има гомила ствари за сликати у Београду.

Re: [Wikimediasr-l] Акција на комонсу

Ivan Nador
A šta je sa fotografijama Beograda koje su "okačene" do sada, mislim, ranije ...?
Ja sam dosta toga slikao ...

2012/9/7 Tamara Petrovic <[hidden email]>
> [...]

> --
> Mihajlo Andjelkovic
> M. Sc. Computer Science / Intelligent Systems

Ako je ovo pitanje bilo vezano za WLM, odgovor je sledeći: U WLM-u mogu učestvovati samo one fotografije koje su poslate tokom meseca septembra. Datum/godina kada su napravljene nije bitan.

Ukoliko, pak, pitanje nije bilo vezano za WLM, onda nemam odgovor :)

2012/9/7 Ivan Nador <[hidden email]>
> [...]

> --
> Mihajlo Andjelkovic
> M. Sc. Computer Science / Intelligent Systems

Mile Kiš
Ukoliko, pak, pitanje nije bilo vezano za WLM, odgovor je da se ništa nije promenilo sa slikama od ranije, tj. one su i dalje "zakačene" i mogu se slobodno koristiti.

Mile