Wikipedia-Day, speakers

Michael Bimmler
There was still an ongoing discussion here on this list about whom to
invite as speaker. Now as far as I understand, Jimbo won't be
available, as he is in Göttingen at that time. Proposal: We could also
invite another European board member (Angela or Anthere) and ask them,
whether they would want to give a speech. What do you think of that?
BTW: Robin: Have you got a definitive answer from Prof. Meyer?

--
Regards
Michael Bimmler

Re: Wikipedia-Day, speakers

Ilario Valdelli
Yes, it could be a good solution.

Ilario

On 3/6/06, Michael Bimmler <[hidden email]> wrote:

> [...]
> whether they would want to give a speech. What do you think of that?
> BTW: Robin: Have you got a definitive answer from Prof. Meyer?

Re: Wikipedia-Day, speakers

Jürg Studer
Ich befürworte den Vorschlag und finde es toll, was alles läuft.
Und wenn es eine Arbeit gibt, die auf Deutsch erledigt werden kann,
helfe ich gerne mit :-)
Jürg.

Am 06.03.2006 um 17:52 schrieb Michael Bimmler:

> [...]
> whether they would want to give a speech. What do you think of that?
> BTW: Robin: Have you got a definitive answer from Prof. Meyer?

Re: Wikipedia-Day, speakers

Michael Bimmler
On 3/6/06, Jürg Studer <[hidden email]> wrote:
> Ich befürworte den Vorschlag und finde es toll, was alles läuft.
> Und wenn es eine Arbeit gibt, die auf Deutsch erledigt werden kann,
> helfe ich gerne mit :-)
Klar. Die ganze Werbung, Kontakt mit Sponsoren etc. etc. wird sicher
mostly auf Deutsch laufen. Übrigens Jürg: Könntest du noch auf
http://ch.wikimedia.org/wiki/Board/Candidatures vermerken, ob du deine
Nominierung als Vorstandsmitglied und Kassier annehmen willst? (du
kannst natürlich auch Vorstandsmitglied sein, ohne Kassier zu werden,
das ist nicht verbunden)
> Jürg

Gruss
Michael

Regards
Michael Bimmler

Re: Wikipedia-Day, speakers

Robin Schwab-2
Michael Bimmler schrieb:
> [...]
> whether they would want to give a speech. What do you think of that?
> BTW: Robin: Have you got a definitive answer from Prof. Meyer?

Yes, I'm still alive but very busy at the moment (travelling a lot). I
have no definitive answer from Prof Meyer yet but will ask again.

I'd support to ask another person.

Regards

Robin