Wikipedia i autystycy

Natalia Szafran-Kozakowska-2
Już jutro w Wyborczej papierowej i na portalach artykuł o prowadzonych
przez Stowarzyszenie warsztatach z edytowania Wikipedii dla osób chorych na
autyzm. Świetny temat, świetny projekt, a wszystko wskazuje na to, że i
artykuł bardzo niczego sobie :)
Na razie na zachętę - zajawka.
http://wyborcza.pl/1,135424,17686076,Nie_siedz_bezczynnie__redaguj_Wikipedie_.html

Natalia Szafran-Kozakowska
Kierownik Biura Prasowego
Stowarzyszenie Wikimedia Polska
tel. 790 290 275
http://opp.wikimedia.pl

Re: Wikipedia i autystycy

/
> [...]
| Stowarzyszenie warsztatach z edytowania Wikipedii dla osób chorych na
| autyzm. Świetny temat, świetny projekt, a wszystko wskazuje na to, że i

Potwierdzam. Czytałem cały. Bardzo zgrabny. Obie dziennikarze popełniły
bardzo zgrabny i przyjemny tekst, bez mądrzenia się i zmyślania.