Wikipedia - marka prestiżowa

Tomasz Chabinka
Taka ciekawostka (nie najświeższa) ze strony jednej ze stron oferujących
hosting:

"2009-07-09 - Ramię w ramię z Wikipedią.

Miło nam poinformować że Wikipedia na swoją europejską serwerownię
wybrało Evoswitch, miejsce w którym zlokalizowane są również wszystkie
nasze serwery.

Evoswitch to jedna z najnowocześniejszych i największych serwerowni w
Europie. Zasilania jest wyłącznie energią pochodzącą ze źródeł
odnawialnych (wiatr, słońce, biomasa), supernowoczesna klimatyzacja
używana do chłodzenia serwerów wykorzystuje przez większą cześć roku
zimne powietrze z zewnątrz.

Wybraliśmy Evoswitch już kilka lat temu i wraz z wieloma innymi,
skolokowanymi tam firmami jesteśmy zadowoleni z podjętej wtedy decyzji.
Życzymy kolegom z Wikipedii równie pozytywnych doświadczeń.

Więcej szczegółów:
http://wikimediafoundation.org/wiki/Press_releases/Wikimedia_Selects_EvoSwitch_June_2009"

Ciekawe, że firmy zewnętrzne szczycą się nawet w takich sprawach, że
mają coś wspólnego z Wikipedią.

Tomasz Chabinka aka Wyksztalcioch

"Pozostaje żyć. Po prostu i cudownie: żyć. Nie: chcieć żyć, lecz: żyć."
Edward Stachura

Re: Wikipedia - marka prestiżowa

Powerek38
Hello!

To tylko pokazuje wartość tej marki. Chociaz mnie uswiadamianie sobie tej
wartosci raczej frustruje, bo wtedy mysle sobie, ze w kazdej chwili Fundacja
moze zupelnie dowolnie znowu zrobic z nia cos w stylu umowy z France
Telecom.

2009/9/28 Tomasz Chabinka <[hidden email]>:

> "2009-07-09 - Ramię w ramię z Wikipedią.
>
> Miło nam poinformować że Wikipedia na swoją europejską serwerownię
> wybrało Evoswitch, miejsce w którym zlokalizowane są również wszystkie
> nasze serwery.

Odświeżę temat ;)

Obrazek Tigrana, opis mój (litrówka też Tigrana ;)

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tigran_Vardikyan-szafa.jpg

Pozdrawiam
AJF/WarX

ps. Ciekawe za ile godzin/dni/sekund mi to skasują za brak
potwierdzenia w OTRS ;)

Artur Fijałkowski pisze:

> Odświeżę temat ;)
> Obrazek Tigrana, opis mój (litrówka też Tigrana ;)
> http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tigran_Vardikyan-szafa.jpg
Może podeśle tej firmie, która ten komunikat zamieściła :D

> ps. Ciekawe za ile godzin/dni/sekund mi to skasują za brak
> potwierdzenia w OTRS ;)

Ja ostatnio dostałem 13 wiadomości, że nie wysłałem potwierdzenia do
OTRS. I teraz teoretycznie muszę napisać mejle do 13 osób, od których
brałem zdjęcia do wywiadów, albo newsów na Wikinews i które pewnie nie
pamiętają o co chodzi + przypomnieć sobie kilka źródeł zdjęć, bo
niektóre wrzuciłem chyba z którejś pedii. Cześć została wzięta ze
strony, która ma wyraźnie w stopce że treść na CC - i tak muszę napisać
do administratora z prośbą o potwierdzenie. Wrzuciłem zdjęcia moich
znajomych, bo się zgodzili po mojej prośbie - im też się raczej nie
będzie chciało słać jakiś mejli.
Podsumowując nie chce mi się tym zajmować, a te procedury są chyba
trochę przesadzone.

Tomasz Chabinka

/
| Ja ostatnio dostałem 13 wiadomości, że nie wysłałem potwierdzenia do
| OTRS.

A ja jestem szczęśliwy i wolny - nie umieszczam w Wikipedii od pewnego czasu
żadnych plików graficznych, łącznie z wykonanymi przez siebie zdjęciami.
Przygotowały mnie do tego swego czasu pewne cztery litery ;-)) (to dla
znawców antycznej wikistorii), a utwierdził pryncypialny i prostolinijny
jeden z naszych kolegów, ten od usuwania szablonów oraz bezkarnego grożenia
wojną edycji. Grożenia z pozycji posiadanej możliwości blokowania.

        Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński

Re: Wikipedia - marka prestiżowa

EMeczKa
Dnia 28-10-2009 o 20:59:08 Dorozynski Janusz napisał:

> A ja jestem szczęśliwy i wolny - nie umieszczam w Wikipedii od pewnego
> czasu
> żadnych plików graficznych, łącznie z wykonanymi przez siebie zdjęciami.

A ja na złość mamie ugryzę się w język!

> (...) a utwierdził pryncypialny i prostolinijny
> jeden z naszych kolegów, ten od usuwania szablonów oraz bezkarnego
> grożenia
> wojną edycji. Grożenia z pozycji posiadanej możliwości blokowania.

To są poważne zarzuty. więc mógłbyś rozwinąć temat?

--
[[Wikipedysta:EMeczKa]]

/
| A ja na złość mamie ugryzę się w język!

Możesz tak to komentować, tylko że ja nikomu nic na złość nie robię, tym
bardziej, że fotograf ze mnie mierny. A ponadto to wolny projekt, więc
oczywiście każdemu wolno kopać się z koniem, ale w takim samym stopniu
każdemu wolno z koniem się nie kopać.

/
| To są poważne zarzuty. więc mógłbyś rozwinąć temat?

Proszę bardzo. Szablon [[Nie przenosić na Commons]] (obecnie w mojej
przestrzeni), usunięty przez kolegę admina Masura z przestrzeni Szablon: z
groźbą, że po każdym jego ponownym umieszczenie ponownie go usunie.
Wprawdzie tym samym kolega Masur naruszył kilka zwyczajów lub zasad/filarów
Wikipedii, ale nie wywołało to adekwatnej oceny, więc odczuwam, że nie są to
poważne sprawy - to tak a'propos wagi tzw. zarzutów.

        Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński