Wikipedysta-rezydent w Muzeum Narodowym w Warszawie

Wikipedysta-rezydent w Muzeum Narodowym w Warszawie

Wojciech Pędzich
Wybaczcie crosspostowanie, ale chyba warto.

Milo mi poinformować, że zarząd Stowarzyszenia Wikimedia Polska, po
przeprowadzeniu w trzyosobowym gronie (Marta Moraczewska, Małgosia Wilk
i niżej podpisany) rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami,
zdecydował o obsadzeniu stanowiska wikipedysty-rezydenta przy Muzeum
Narodowym w Warszawie.

Wikipedystą - a w zasadzie wikipedystką - którą spotkacie w MNW i która
bedzie pomagać Muzeum w dzieleniu sie zasobami z całym światem dzięki
projektom Wikimedia będzie Gytha. Gratulujemy!

Wojciech Pędzich
[[User:Wpedzich]]

Re: Wikipedysta-rezydent w Muzeum Narodowym w Warszawie

Paweł Zaręba
Gratuluję.
Świetny wybór. Wierzę, że będzie to zwrotny moment w działaniach
Stowarzyszenia. I za tym działaniem pojawią się analogiczne.

Pablo000

--
dr Paweł Zaręba

Re: Wikipedysta-rezydent w Muzeum Narodowym w Warszawie

Szymon Grabarczuk
Super wybór! gratulacje.

> [...]
> Świetny wybór. Wierzę, że będzie to zwrotny moment w działaniach
> Stowarzyszenia. I za tym działaniem pojawią się analogiczne.

*Szymon Grabarczuk*

Free Knowledge Advocacy Group EU
Head of Research & Development Group, Wikimedia Polska
pl.wikimedia.org/wiki/User:Tar_Lócesilion
<http://pl.wikimedia.org/wiki/User:Tar_L%C3%B3cesilion>

Re: Wikipedysta-rezydent w Muzeum Narodowym w Warszawie

Gytha
Dziękuję za gratulacje, a zarządowi za zaufanie ;-). To tylko na 4 miesiące
(jak na razie), na czas trwania wystawy pasteli, ale postaram się zrobić, co
się da. Liczę i na Wasze wsparcie - gdyby ktoś miał jakieś sugestie czy
pomysły, to piszcie.

Gytha