[Wikipl-l] Wikiprojekt i Portal:Medycyna ;)

[Wikipl-l] Wikiprojekt i Portal:Medycyna ;)

Artur "Lion" Lewandowski
Witajcie! ;)

    Uffffff... Jak można produktywnie spędzić sobotę? ;)

    Mianowicie postanowiłem dziś rozpocząć wikiprojekt:Medycyna, który
planuję już od wakacji 2005. (sic! ;P)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Medycyna
http://pl.wikipedia.org/wiki/Portal:Medycyna

    Oczywiście powyższe są ogromnych powijakach i jeszcze wiele zostało
do ustalenia, jednakże sądzę, iż może to być dobry start do integracji
medycznych artykułów na polskiej Wiki ;)

    Przepraszam z góry za wszelkie błędy, za brak opisów przy niektórych
propozycjach/pomysłach. Jestem otwarty na wszelkie konstruktywne uwagi
oraz... NA WASZĄ POMOC! :)

    Wszyscy użytkownicy {{user med}} również zostali już poinformowani
;)

    Zapraszam serdecznie!

z poważaniem / best regards / cum debita reverentia

Artur "Lion" Lewandowski
Bydgoszcz, PL (Poland)
[ [hidden email] GG 347711 ]

Re: [Wikipl-l] Wikiprojekt i Portal:Medycyna ;)

Przykuta

> [...]
niektórych
> propozycjach/pomysłach. Jestem otwarty na wszelkie konstruktywne uwagi

Chylę czoła i kłaniam się w pas, bo bardzo tego projektu i portalu
brakowało. Przejrzałem juz w trakcie prac, ale teraz to jestem
dopiero pod wrażeniem. Nieco poprawiłem sekcję z zaleceniami -
zmniejszyłem literki, pogrupiłem szablony i przeniosłem akapicik z
wikiprojektem na górę. Może troche więcej można by dodać do
brakujących i stubów (o kilka, by nie przesadzać) I może w sekcjach
zamiast "Głowny artykuł: xxx" dać na dole link "Zobacz więcej" lub
ewentualnie zobacz w głownej kategorii, artykule. Sylwetkę badacza
dałbym wyżej a listy chorób przy innych listach.

 Brakuje jeszcze sekcji z podstawowymi artykułami, choc bardzo
fajnie wyglada ta ze stronami przeglądowymi. Przegladowe dałbym
równolegle do dzioedzin - a przy zaleceniach (jak możesz pomóc-
równolegle brakujące i zalążki po przeniesieniu list przeglądowych).
Ciekawostki nieco krótsze i kilka - tak by bardziej był
wyeksponowany artykuł miesiąca. Aha zaproponowałem listę pojęć i
czegoś bedzie brakować jako równoległego boxu - grafiki miesiąca.

To teraz tak to widzę:

artykuł miesiąca - ciekawostki
sylwetka - grafika
pojęcia - historia medycyny
choroby - terapia
dyscypliny - strony przegladowe
medycyna w Polsce (jak jest)
Wikiprojekt
zalecenia - brakujące i niżej stuby (ewentualnie do naprawy, nowe
artykuły itp.)
medalowe - siostrzane

To chyba najlepszy portal z tych ostatnio utworzonych

[Wikipl-l] Odp: Wikiprojekt i Portal:Medycyna ;)

Artur "Lion" Lewandowski
> [...]
niektórych
> propozycjach/pomysłach. Jestem otwarty na wszelkie konstruktywne uwagi

[Przykuta]
Chylę czoła i kłaniam się w pas, bo bardzo tego projektu i portalu
brakowało. Przejrzałem juz w trakcie prac, ale teraz to jestem
dopiero pod wrażeniem.

[Lion]
Choć chciałoby się skromnie napisać "eeee tam", to jednak nieskromnie
dodam... DZIĘKUJĘ! Takie słowa naprawdę zachęcają do pracy. Szczególnie,
że zbierałem się do tego prawie rok w sumie... ;P

> [...]
ewentualnie zobacz w głownej kategorii, artykule. Sylwetkę badacza
dałbym wyżej a listy chorób przy innych listach.

Korzystałem z szablonu {{Main|Główny artykuł}}, ale faktycznie "zobacz
więcej" jest lepszy ;)

Dziękuję za zmiany w Zaleceniach - bdb ładnie teraz to wygląda. Nie wiem
tylko jak te ostatnie zmiany zrobić... POMOCY! ;)

[Przykuta]
[...]

Wybrałem "na chybił-trafił" pojęcia medyczne, choć sądze, że warto by
było to dobrze przemyśleć...

[Przykuta]
[...]

Ciekawostki - korzystałem z tego, co Wolas zaproponował w trakcie
tworzenia Portalu:Medycyna z 11. marca ;)

Ale fakt, lepiej by było zamiast "Ciekawostki" dać "Czy wiesz, że..." i
tutaj z 4-5 wersów ;)
Ale... dziś nie dam rady... nie mam weny (czyt. "POMOCY" ;)

Grafika miesiąca - nie lubię trochę tego, ale skoro popularne na innych
portalach... niech będzie... ;)
Mój wybór? Pierwszy z brzegu, przepraszam... Jeśli macie swoje
propozycje, śmiało edytujcie ;)

[Przykuta]
[...]

Soł... {{Portal:Medycyna/Brakujace}} i {{Portal:Medycyna/Dopracowania}}
można już wykasować, nie są potrzebne (sam bym to zrobił, ale jak
wiadomo brakuje mi pewnych uprawnień ;P).

Dodałem pasek o Wikiprojekcie. Łatwo go znaleźć, choć tekst o tym w
zaleceniach również został (Nie dubluje się? Jak sądzicie?).

Choroby - Terapia
To bym rozszerzył... po lewej stronie wypisać kilka "popularniejszych"
chorób... po prawej leki... postaram się coś przed snem zaproponować ;)

Dziękuję za te sugestie... faktycznie lepiej, choć... jak widzicie...
lewe kolumny otrzymało "border-right", przez co... jeśli są za krótkie,
linia oddzielająca kolumny jest ZA KRÓTKA. Jakieś sugestie? ;) (czyt.
POMOCY ;)

Przy okazji... zmieniłem nieco {{Hmed}}... DOBRA DECYZJA? Jak sądzicie?
;)

[Przykuta]
>To chyba najlepszy portal z tych ostatnio utworzonych

[Lion]
Ekhem... ekhu, ekhu... DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA! ;)))

I również dziękuję za konstruktywną krytykę, uwielbiam to ;)

> [...]

niektórych
> propozycjach/pomysłach. Jestem otwarty na wszelkie konstruktywne uwagi

[Przykuta]