[Wikipl-l] hasło: Magnes neodymowy

Stan Zurek
Witam wszystkich,

Zaczałem pracę na Wikipedii dopiero kilka(naście) dni temu i jest to
mój pierwszy email na listę.

Piszę, bo chciałem zapytać Was o zdanie na temat hasła:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Magnes_neodymowy , na końcu którego
znajduje się sekcja "Nielegalne zastosowania". Ktoś wcześniej próbował
już tą sekcję usunąć, ale autor zrobił rewert (2 razy).

Osobiście też jestem za tym, aby sekcja "Nielegalne zastosowania"
została usunięta. W końcu to niemal zachęcanie do używania tych
"nielegalnych zastosowań"...

Pozdrawiam

Staszek Żurek (Wikipedysta: Zureks)

Re: [Wikipl-l] hasło: Magnes neodymowy

Gemma-8
From: "Stan Zurek"
Osobiście też jestem za tym, aby sekcja "Nielegalne zastosowania"
została usunięta. W końcu to niemal zachęcanie do używania tych
"nielegalnych zastosowań"...

E tam, oliwa zawsze sprawiedliwa, a na końcu testu jest coś o zawyżaniu
licznika. Poza ty złodziej i ta wie bez naszej encyklopedii, a reszta nie
będzie kradła.

Beno

Re: [Wikipl-l] hasło: Magnes neodymowy

LukMak
Dnia sobota, 18 marca 2006 12:24, Stan Zurek napisał:
> Osobiście też jestem za tym, aby sekcja "Nielegalne zastosowania"
> została usunięta. W końcu to niemal zachęcanie do używania tych
> "nielegalnych zastosowań"...

IMVHO nie powinien być usuwany. Może zmieniony, ale ta wiedza jest już
baaardzo powszechna - na allegro nie wolno handlować neodymami. To jest
po prostu wiedza, którą można wykorzystać lub nie - to nie zależy od
własności neodymu, tylko od "własności" człowieka. Mamy też hasło o LSD
z fotką - gdyby ktoś szukał to takie ładne,  kolorowe kartoniki.

Różni zboczeńcy chleb kroją!

pzdr

Re: [Wikipl-l] hasło: Magnes neodymowy

Juliusz Z
LukMak napisał(a):

> [...]
>własności neodymu, tylko od "własności" człowieka. Mamy też hasło o LSD
>z fotką - gdyby ktoś szukał to takie ładne,  kolorowe kartoniki.

Nie byłoby źle, gdyby dla równowagi ktoś znający temat rozbudował hasło
o rzeczywiste zastosowania w przemyśle elektronicznym, bo w tej chwili
jest to tylko wypunktowane.
Julo

Re: [Wikipl-l] hasło: Magnes neodymowy

Dorożyński Janusz
/
| Witam wszystkich,

Witaj Zureks, i powodzenia na wiki, tu też - a bywa gorąco :-)) )

/
| Osobiście też jestem za tym, aby sekcja "Nielegalne zastosowania"
| została usunięta. W końcu to niemal zachęcanie do używania
| tych "nielegalnych zastosowań"...

Jak widzisz koledzy raczej są za pozostawieniem, ja też.

   Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński

Re: [Wikipl-l] hasło: Magnes neodymowy

Przykuta

> Jak widzisz koledzy raczej są za pozostawieniem, ja też.
>
>    Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński

Jest róznica między "xxx używa się do" a "użyj xxx do" - w drugim
przypadku jest zachęcanie, w pierwszym opis.

Opis średniowiecznych tortur (narzędzi i metod) nie jest przecież
zachęcaniem do ich stosowania.

Re: [Wikipl-l] hasło: Magnes neodymowy

Artur Jan Fijalkowski
Cytowanie Przykuta <[hidden email]>:

> Opis średniowiecznych tortur (narzędzi i metod) nie jest przecież
> zachęcaniem do ich stosowania.

Żyjemy w wieku nietoperza - teraz są lepsze metody (np. puszczanie komuś w kółko
Britney ...)

:P

AJF/WarX