Wikis mit Spaß

Wiki.Melancholie
Do isch denn dr Gloich drzue: http://www.tripple.net/contator/trackback.asp?nnr=26130&knr=2676

Was isch eigentle "Contator"? Muess ma die ärnscht nea?
 (http://www.alexa.com/data/details/traffic_details?url=http%3A%2F%2Fwww.tripple.net%2Fcontator%2F)

Und duet mir Loid, aber wer uifach z'bleed (pseudo-"journalistisch") isch "Alemannisch" koräkt (ab'z)schrybe hot kui Ufmärksamkoit verdient! Aber vilycht isch'es jo a bizzle a PR fir ys!??

MfG, Melancholie (wie sieht's eigentle mit ma 'Treaffe 2007' us?)

Re: Wikis mit Spaß

Clemens-Valentin Kienzle
Salü,

I glaub au dass mer des nüt so Ernscht nä münn.
Aber i läs d'Diskussion uf dr Mailinglischt mit grossem Intress,
d'Stimmig isch inzwüsche jo eigetlich doch positiv für d'Dialektpedie.

Wegem Träffe, i ha hüt mitem Manuel im IRC drüber gsproche,
un ufem Stammtisch emol e Diskussion aagregt. Trooget euch y!