Wizyta Księcia Monako Alberta II w Polsce - potrzebni fotoreporteży

Wizyta Księcia Monako Alberta II w Polsce - potrzebni fotoreporteży

patryk.matyjaszczyk
Cześć. W dniach 16-19 października br. wizytę w Warszawie, Krakowie i Oświęcimiu złoży książę Albert II Grimaldi wraz z żoną. Jak zapewne pamiętacie, Kancelaria Prezydenta RP była tak uprzejma, że pozwoliła na używanie legitymacji członkowskiej stow. WMPL jak legitymacji prasowej. Może ktoś chce któregoś z tych dni jechać tam, porobić zdjęcia i napisać artykuł? Ja będę mógł tylko jednego dnia, więc jakoś byśmy się dogadali. Zwrot kosztów podróży gwarantowany w ramach projektu "Bezpośrednie relacje z dużych wydarzeń w Wikinews", ale dobrze byłoby gdyby była to osoba z okolicznych miasteczek lub z Warszawy czy Krakowa.

Planu wizyty niestety jeszcze nie ma, znając życie pojawi się on 15 października, a akredytacje on-line przyjmowane są do jutra do godz 15. Szczegóły na stronie:
http://www.prezydent.pl/dla-mediow/zapowiedzi-prasowe/art,61.html

Dotyczy tylko osób posiadających legitymację członkowską.

Mam nadzieję, że ktoś się skusi (jak tak to niech mnie poinformuje), bo jak wspomniałem - ja tylko mogę jednego dnia.

Plogi

Re: Wizyta Księcia Monako Alberta II w Polsce - potrzebni fotoreporteży

Maciej Król
z wnioskiem o wyrobienie legitymacji uderzyć można do Pani Ani - nasze
biuro. :) nie są one robione z automatu.

W dniu 11 października 2012 22:34 użytkownik [hidden email] <[hidden email]>napisał:

> [...]
>
> Mam nadzieję, że ktoś się skusi (jak tak to niech mnie poinformuje), bo
> jak wspomniałem - ja tylko mogę jednego dnia.

Z poważaniem,

Maciej Król

<[hidden email]> napisał:
> hej witaj ja nie mam jeszcze legitymacji,jak to wygląda bo składkę opłaciłem może potrzeba czasu na jej otrzymanie?do kogóż się zwrócić?

Jest wszystko opisane tutaj:

https://pl.wikimedia.org/wiki/Legitymacje

Każdy członek Stowarzyszenia ma prawo do legitymacji. Aby uprzedzić
pytanie - są one wystawiane całkowicie bezpłatnie.

Re: Wizyta Księcia Monako Alberta II w Polsce - potrzebni fotoreporteży

picus-viridis
> Wyrób sobie legitymację - otwiera ona jak widać wiele ciekawych drzwi, ale Alberta II już nie zobaczysz, bo przyjmowanie akredytacji zostało zakończone.

A czemu nikt nie zainteresował się wizytą Klausa? Też był w W-wie i K-wie.

Picus viridis

PS. "Fotoreporter"->"Fotoreporterzy"

Re: Wizyta Księcia Monako Alberta II w Polsce - potrzebni fotoreporteży

patryk.matyjaszczyk
Wstyd, taki błąd O.o

Bo przegapiłem jego wizytę, zanim się zorientowałem, że przybywa - już było pozamiatane.

Plogi
Dnia 13 października 2012 12:19 picus-viridis &lt;[hidden email]&gt; napisał(a):
&gt; Wyrób sobie legitymację - otwiera ona jak widać wiele ciekawych drzwi, ale Alberta II już nie zobaczysz, bo przyjmowanie akredytacji zostało zakończone.
&gt;
A czemu nikt nie zainteresował się wizytą Klausa? Też był w W-wie i K-wie.
Picus viridis
PS. "Fotoreporter"-&gt;"Fotoreporterzy"