Wprowadzenie w błąd co do autorstwa to przestępstwo

Wprowadzenie w błąd co do autorstwa to przestępstwo

Mateusz Wikipedia
Cześć,
w kontekście ostatnich dyskusji na liście - w Dzienniku Gazecie Prawnej
ważny artykuł:

http://serwisy.gazetaprawna.pl/prawo-autorskie/artykuly/618647,wprowadzenie_w_blad_co_do_autorstwa_to_przestepstwo.html

Pozdrowienia,
Mat86

Re: Wprowadzenie w błąd co do autorstwa to przestępstwo

Tomasz Ganicz
W dniu 21 maja 2012 20:07 użytkownik Mateusz Batelt (Mat86)
<[hidden email]> napisał:
> Cześć,
> w kontekście ostatnich dyskusji na liście - w Dzienniku Gazecie Prawnej
> [...]

Z pewnością. Dobrze się to ukazało.

/
| Z pewnością. Dobrze się to ukazało.

Co do profesora Sikory, to przekazałem mu praktycznie wszystkie corpora
delicti ujawnione na naszej liście. Jeszcze przed tym profesor zawiadomił
mnie, że wycofuje daną publikację z rozpowszechniania, faktycznie pod urlem
http://bc.pollub.pl/dlibra/docmetadata?id=677&from=publication nie jest już
dostępna.

Re: Wprowadzenie w błąd co do autorstwa to przestępstwo

Tomasz Raburski

Ale grant z Unii dostał. Ciekawe, czy pracę będzie zaliczał do swojego
"dorobku".

Tomasz Raburski

W dniu 21 maja 2012 21:44 użytkownik Dorożyński Janusz <

Paweł Chmielewski GM
[hidden email]> napisał:

> Cześć,
> w kontekście ostatnich dyskusji na liście - w Dzienniku Gazecie Prawnej
> ważny artykuł:
>
> http://serwisy.gazetaprawna.**pl/prawo-autorskie/artykuly/**
> 618647,wprowadzenie_w_blad_co_**do_autorstwa_to_przestepstwo.**html<http://serwisy.gazetaprawna.pl/prawo-autorskie/artykuly/618647,wprowadzenie_w_blad_co_do_autorstwa_to_przestepstwo.html>
>
> Pozdrowienia,
> Mat86

I dzisiejszy kwiatek na gazeta.pl - tradycyjne źródło ilustracji
pt."Wikipedia.pl" -
http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,11768683,Fei__4_tonowe__monety___ktore_nigdy_nie_tracily_na.html

--
Briegers

Re: Wprowadzenie w błąd co do autorstwa to przestępstwo

kicior99-2
Ja znalazłem coś takiego:
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,11757657,Walbrzych__wez_udzial_w_castingu_do_filmu_historycznego.html
Ale przynajmniej kol. Przykuta został wymieniony, naruszenie jakby
mniejsze. BTW podobnie traktuje nasze foty portal Rynek kolejowy. Z
częściowym naruszeniem licencji (brak linka)

--
~~~~~ciechan~~~~~
pozdrowiszcza :)