Wydarzenia na Dzień Wikipedii

Powerek38
Hej!

W tym tygodniu mamy aż trzy ciekawe wydarzenia związane z promocją
Wikipedii, a ściślej Dniem Wikipedii 2014, o których będziemy mówić
m.in. na profilu na FB, więc pomyślałem, że dla porządku napiszę o nich
też tutaj:

1. W środę po 9:00 Borys i Masti będą gośćmi audycji "Cztery pory roku"
w Programie Pierwszym Polskiego Radia.

2. W piątek o 17:00 na placu Litewskim w Lublinie spotykają się osoby
chcące uczcić Dzień Wikipedii w tym mieście. Wydarzenie na FB:

3. I oczywiście, o czym już mówiliśmy, w niedzielę odbędzie się czwarta
edycja Warszawskich Otwartych Wikispotkań, po raz pierwszy we współpracy
z nowym partnerem, jakim jest modny warszawski lokal MiTo. Wygląda na
to, że WOW #4 będą też nieoficjalnymi centralnymi obchodami Dnia
Wikipedii, bo już teraz na FB przybycie potwierdziło 16 osób, co jak na
nasze wydarzenia poza Konferencją jest całkiem sporą liczbą :)

Szczególne podziękowania dla Borysa, Adama i Szymona, którzy włożyli i
wkładają sporo pracy w powyższe wydarzenia.

Re: Wydarzenia na Dzień Wikipedii

Marcin Wilkowski
hej,

chcialbym przy okazji zaprosic tez na Dzien Domeny Publicznej
17 stycznia @Zachęta
http://koed.org.pl/blog/2014/01/12/dzien-domeny-publicznej-2014/

mysle, ze podczas imprezy dobrze byloby wspomniec o Dniu Wikipedii -
mozemy to jakos wspolnie zorganizowac?

pozdr
mw

W dniu 13 stycznia 2014 09:57 użytkownik Powerek38
<[hidden email]> napisał:

> [...]
>
> Szczególne podziękowania dla Borysa, Adama i Szymona, którzy włożyli i
> wkładają sporo pracy w powyższe wydarzenia.

Marcin Wilkowski
Strona domowa: http://wilkowski.org/
http://twitter.com/marcinwilkowski

Historia i Media - historia i dziedzictwo w kulturze cyfrowej
http://historiaimedia.org

Re: Wydarzenia na Dzień Wikipedii

Tomasz Ganicz
Prawdopodobnie będę tu i tu :-) Także mogę ogłosić na Dniu Domeny
Dzień Wikipedii :-)

W dniu 13 stycznia 2014 10:03 użytkownik Marcin Wilkowski
<[hidden email]> napisał:

> [...]
> Strona domowa: http://wilkowski.org/
> http://twitter.com/marcinwilkowski
>
> Historia i Media - historia i dziedzictwo w kulturze cyfrowej

Jeszcze link do strony WOW w Wikipedii (tak Wikipedia wciąż działa,
nie przenieśliśmy się jeszcze całkiem do FB ;-) ):

https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Warszawskie_Otwarte_Wikispotkanie_4

<[hidden email]> napisał:

> [...]
>
> Szczególne podziękowania dla Borysa, Adama i Szymona, którzy włożyli i
> wkładają sporo pracy w powyższe wydarzenia.

Paweł Marynowski

Re: Wydarzenia na Dzień Wikipedii

Bartłomiej B.
On Mon, Jan 13, 2014 at 19:59:58 +0100, Paweł Marynowski wrote:
> Dorzucam Katowice, też w piątek:
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Atlas_wikipedyst%C3%B3w/wojew%C3%B3dztwo_%C5%9Bl%C4%85skie/Dzie%C5%84_Wikipedii_2014

Mam kilka pytań:

1) Czy mogę też przybyć? Jeśli tak - mógłbym prosić o dopisanie do listy uczestników
na w/w stronie (nie mogę tego sam zrobić, bowiem jestem zablokowany[1] na 3 lata)?

2) Czy są planowani jacyś goście z mediów? [2]

3) Czy można w pobliżu zostawić gdzieś bezpiecznie rower?

> [...]

b.

Przypisy:
[1] ...a nawet niekontrowersyjne edycje są zabronione przez
    zablokowanych użytkowników; zob. np. moją starszą wiadomość:
    http://lists.wikimedia.org/pipermail/wikipl-l/2013-June/036831.html

[2] Tak tylko pytam ;), bo na pierwszym Wikimaratonie w K-cach był
    dziennikarz. Zob. sekcję "Wikimaraton w mediach" na
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikimaraton/Wikimaraton_Katowice_1

--
[[user:BartłomiejB]], zablokowany na 3 lata w pl.wiki, m.in. za próbę
uprzejmego przekonania administracji o słuszności zmiany z "Bradley"

Re: Wydarzenia na Dzień Wikipedii

Bartłomiej B.
On Mon, Jan 13, 2014 at 19:59:58 +0100, Paweł Marynowski wrote:
> [...]

Aaa, jeszcze jedno pytanie:
4) Jest w Teorii dostępny Internet via WiFi?

b.