Wystawa zdjęć WLZ2012 na dworcu Gdynia Główna

Wystawa zdjęć WLZ2012 na dworcu Gdynia Główna

Adam Kliczek / Wikipedia
Witam,

Informuję, że z początkiem tygodnia została otwarta wystawa zwycięskich
prac konkursu Wiki Lubi Zabytki 2012 na dworcu Gdynia Główna. Zapraszam do
oglądania. :)

Potrzebuję pomocy jakiegoś gdyńskiego wikipedysty, chodzi mianowicie o
wykonanie kilku zdjęć wystawy, które chciałem zamieścić w notatce prasowej
zamiast zdjęć z Warszawy. Pomożecie? ;)

http://pl.wikinews.org/wiki/Wystawa_zdj%C4%99%C4%87_finalist%C3%B3w_konkursu_Wiki_Loves_Monuments_na_Dworcu_Gdynia_G%C5%82%C3%B3wna

*Adam Kliczek (CLI)*
*fotograf, redaktor*
Stowarzyszenie Wikimedia Polska / Wikipedia
tel. (+48) 519-520-107
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:CLI
https://www.facebook.com/adam.kliczek.photography

Odp: Wystawa zdjęć WLZ2012 na dworcu Gdynia Główna

Wojciech Pędzich
Dnia 6-05-2013 o godz. 12:23 Adam Kliczek / Wikipedia napisał(a):

> [...]
>
> Potrzebuję pomocy jakiegoś gdyńskiego wikipedysty, chodzi mianowicie o
> wykonanie kilku zdjęć wystawy, które chciałem zamieścić w notatce prasowej

Nie mam dobrego sprzętu, ale takim dość podstawowym kompaktem Samsunga mogę cosik cyknąć jutro jak z arbajtu będę wracać (szesnasta z haczkiem).

Wojtek

Re: Odp: Wystawa zdjęć WLZ2012 na dworcu Gdynia Główna

Adam Kliczek / Wikipedia
W dniu 6 maja 2013 12:25 użytkownik Wojciech Pędzich <[hidden email]>napisał:

> Nie mam dobrego sprzętu, ale takim dość podstawowym kompaktem Samsunga
> mogę cosik cyknąć jutro jak z arbajtu będę wracać (szesnasta z haczkiem).
>
> Wojtek

Wojtku,

No to świetnie, zdjęcia z kompaktu zupełnie wystarczą (tylko uważaj proszę
na bliki od lampy byłskowej! ;)). Będę zatem oczekiwać na linki do Commons.
Kategoria dla zdjęć:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Wiki_Loves_Monuments_2012_exhibition_at_Gdynia_G%C5%82%C3%B3wna_railway_station

[...]

Mam jeszcze jedną prośbę - zależy mi, żeby na jednym ze zdjęć było
zbliżenie QR-kodu z któregoś z plakatów - chciałbym je bardziej wypromować,
bo w Warszawie o tym zapomniałem. ;)

[...]

W dniu 6 maja 2013 12:45 użytkownik Adam Kliczek / Wikipedia <
[hidden email]> napisał:

> [...]
> https://www.facebook.com/adam.kliczek.photography

Re: Odp: Wystawa zdjęć WLZ2012 na dworcu Gdynia Główna

patryk.matyjaszczyk
Gratuluję wystawy :)

Dnia 6-05-2013 o godz. 22:49 Adam Kliczek / Wikipedia napisał(a):
> [...]
>
> Mam jeszcze jedną prośbę - zależy mi, żeby na jednym ze zdjęć było
> zbliżenie QR-kodu z któregoś z plakatów - chciałbym je bardziej

11 fotek wrzuciłem; nie jestem do końca z nich zadowolony. Ręka mi się trzęsła ;) Pocykam jeszcze dzisiaj jak będę w drodze powrotnej.

Wojtek

Re: Odp: Wystawa zdjęć WLZ2012 na dworcu Gdynia Główna

Adam Kliczek / Wikipedia
Wojtku,

Dzięki za zdjęcia, wstawiłem do artykułu:

Dnia 7 maja 2013 Adam Kliczek / Wikipedia napisał:

> Dzięki za zdjęcia, wstawiłem do artykułu:

> http://pl.wikinews.org/wiki/Wystawa_zdj%C4%99%C4%87_finalist%C3%B3w_konkursu_Wiki_Loves_Monuments_na_Dworcu_Gdynia_G%C5%82%C3%B3wna

A ja wskanowałem kod z tego zdjęcia: http://pl.wikinews.org/wiki/Plik:WLM_Gdynia_May_2013_02.JPG
i dowiedziałem się, że Wikipedia w moim języku nie ma hasła o tej
latarni morskiej :-) To taki efekt uboczny korzystania z QRpedii.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Rdrozd * http://swiatczytnikow.pl :)

Re: Odp: Wystawa zdjęć WLZ2012 na dworcu Gdynia Główna

Adam Kliczek / Wikipedia
Robert,

Słuszna uwaga. Lepiej, żeby w materiałach promocyjnych występował QR kod
odnośnikiem do polskiej Wikipedii.

Wojtku, jeśli będziesz jeszcze dzisiaj robił zdjęcia, poproszę o fotkę
QR-kodu z plakatu ze zdjęciem Zamku Ogrodzieniec.

W dniu 7 maja 2013 10:54 użytkownik Robert Drózd <[hidden email]>napisał:

> [...]

Dnia 7 maja 2013 Adam Kliczek / Wikipedia napisał:

> Słuszna uwaga. Lepiej, żeby w materiałach promocyjnych występował QR kod

No, nie sądzę, żeby jakieś tłumy skanowały kod na zdjęciu z wikinews. ;-)

Zresztą QR to wciąż technologia nie będąca w powszechnym użyciu i
komunikat po angielsku nikogo skanującego raczej nie przerazi, po
prostu zwróciłem uwagę na takie zachowanie.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Rdrozd * http://swiatczytnikow.pl :)

Re: Odp: Wystawa zdjęć WLZ2012 na dworcu Gdynia Główna

Wojciech Pędzich
Ale foto i tak zrobię.

Robert, zobacz jak masz ustawionego klienta poczty - domyślnie "Odpowiedz" skierowało maila tylko do Ciebie, mogą poginąć pewne rzeczy. Z drugiej strony maile piszę z interfejsu WWW Wirtualnej Polski, może to tu leży szkopuł.

Wojtek