Zaproszenie do współpracy z rzecznikiem i biurem prasowym

Zaproszenie do współpracy z rzecznikiem i biurem prasowym

Natalia Szafran-Kozakowska-3
Droga społeczności!

Jak wiecie, od pewnego czasu Stowarzyszenie Wikimedia Polska wspópracuje z
nowym rzecznikiem prasowym (Krzysztof Machocki, user:Halibutt) i
kierownikiem biura prasowego (ja :) ).
Od początku staramy się zachęcać was do współpracy, jednak mam wrażenie, że
cały czas jeszcze nie wszyscy są do niej przekonani, że robicie różne
rzeczy i nie macie śmiałości/nie wiecie, że można nam o nich powiedzieć. A
nie wyobrażamy sobie naszej pracy bez was!
Jeśli robcie coś ciekawego związanego z Wikimediami (warsztaty, wystawy,
udział w konferencji, współpraca z instytucjami czy cokolwiek innego), czy
to na szczeblu lokalnym, czy ogólnopolskim - bardzo proszę, dajcie znać.
Jeśli przeczytaliście coś interesującego o Wikipedi lub jej projektach
siostrzanych, jeśli pracujecie nad czymś wewnątrz projektu i chcielibyście
się tym podzielić - śmiało. Nic nie jest nudne, nic nie jest zbyt drobne,
wszystko może być ciekawą historią! Pracujemy dla was i chcemy promować to,
co robicie. Intensywnie śledzimy to, co się dzieje, ale czasem możemy coś
przegapić, dlatego piszcie o tym, co robicie, o tym jak możemy wam pomóc,
jak wyobrażacie sobie naszą pracę itp. Będziemy cieszyć się z każdej
informacji od was!

Możecie pisać do nas łącznie na nasz adres wspólny: [hidden email]
Możecie pisać do nas osobno:

Możecie też dzwonić - nasze służbowe numery telefonu są na stronie
Stowarzyszenia: http://pl.wikimedia.org/wiki/Biuro_prasowe

Zapewniam, że oboje jesteśmy miłymi ludźmi, nie gryziemy i warto się do nas
odezwać :)

Natalia Szafran-Kozakowska
user:Magalia
Kierownik Biura Prasowego Stowarzyszenia Wikimedia Polska

Re: Zaproszenie do współpracy z rzecznikiem i biurem prasowym

Borys Kozielski-2
Cześć.
Mam kilka spraw wartych szerszej informacji na zewnątrz.

1. Kolędy Polskie - druga edycja:
https://pl.wikimedia.org/wiki/Nagranie_i_przekazanie_do_Wikimedia_Commons_kol%C4%99d_polskich_-_druga_edycja_(2014)
pliki do pobrania: www.accantus.info.kolędy

2. WOW nr 12 - wow.wikimedia.pl, który odbędzie się 29 listopada w FDK lub
MDK, zależnie od możliwości połączenia z galą wręczenia nagród z WLZ

3. Wystawa WLZ w MDK od 18 listopada 2014 do 31 grudnia 2014.

4. W każdą sobotę trwają warsztaty edytowania Wikipedii w MDK Łazienkowska
http://mdk.waw.pl/index.php/component/content/article/144-wikimdk/245-wikimdk

5. Szukamy chętnych do omawiania tematów w Radiu Wolna Kultura - raz w
tygodniu. www.koed.podkasty.info

6. Szukamy chętnych do wystąpienia w filmikach pod roboczą nazwą "Wikipedia
to nie tylko encyklopedia". Można zaprezentować Wikipedię i projekty
siostrzane od strony kuchni. Nie chodzi o konkretne zainteresowania
tematami i artykułami, lecz raczej dyskusje z innymi wikiedytorami, meta
strony, kategoryzowanie, administrowanie, dane, infoboksy i to czego nie
widać a też jest Wikipedią.

Gdybyście potrzebowali szczegółów na powyższe tematy i nie znaleźli ich w
linkach to zapraszam do kontaktu: 602218851.
Pozdrowienia

tel. 602218851
Fundacja "Otwórz się"
http://otworzsie.org.pl

W dniu 28 października 2014 11:27 użytkownik Natalia <[hidden email]>
napisał:

> [...]
> Kierownik Biura Prasowego Stowarzyszenia Wikimedia Polska

Re: Zaproszenie do współpracy z rzecznikiem i biurem prasowym

O, wszystko to naprawdę fajne sprawy, Borysie, zaopiekujemy się tym :)

Jeszcze prośba do wszystkich - z im większym wyprzedzeniem nas o czymś
informujecie, tym więcej możemy dla was zrobić. Nic się nie stanie, jeśli
dacie nam np. znać - pojutrze robię wystawę/prezentację/warsztaty i damy
radę (potrafimy działać szybko :) ), ale jeśli powiecie nam dużo wcześniej,
to przygotujemy się lepiej i więcej osób się dowie.

No i powtarzam - informujcie, zaczepiajcie, pytajcie. Jesteśmy wspaniałą
społecznością, która robi mnóstwo ciekawych rzeczy, pozwólmy światu się o
tym dowiedzieć ;)

Magalia

W dniu 28 października 2014 18:47 użytkownik Borys Kozielski <
[hidden email]> napisał:

> [...]
> Fundacja "Otwórz się"
> http://otworzsie.org.pl

Re: Zaproszenie do współpracy z rzecznikiem i biurem prasowym

Dziś ustaliliśmy już termin WOW w Listopadzie. Odbędzie się 29 listopada
razem z galą wręczenia nagród WLZ, podczas trwającej od 18 listopada do 31
grudnia wystawy w MDK Łazienkowska.
Będę wdzięczny za rozpropagowanie tych wydarzeń
Szczegóły i program:
www.wow.wikimedia.pl

Pozdrowienia

tel. 602218851