Zaproszenie na obchody 13. urodzin polskiej Wikipedii

Zaproszenie na obchody 13. urodzin polskiej Wikipedii

Awersowy
Z okazji 13. urodzin Wikipedii serdecznie zapraszam wszystkich
wikipedystów na spotkanie i wspólne świętowanie tego wydarzenia 27
września (sobota) w kawiarni Munchies Deli Cafe w Poznaniu!
Więcej szczegółów dot. spotkania na stronie:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Atlas_Wikipedyst%C3%B3w/Pyrlandia/2014-09-27

Do zobaczenia!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Awersowy

Re: Zaproszenie na obchody 13. urodzin polskiej Wikipedii

Peter Domaradzki
Życzę wszystkim udanego, miłego spotkania! Dodat tylko, Ze w przeddzień, 26
września (piątek) ja będę skromnie i samotnie obchodzić moje 10-lecie na
Wikipedii.

Pozdrawiam
Belissarius​

W dniu 16 września 2014 15:43 użytkownik Awersowy <[hidden email]>
napisał:

> [...]
> września (sobota) w kawiarni Munchies Deli Cafe w Poznaniu!
> Więcej szczegółów dot. spotkania na stronie:

*Peter 'Beliss' Domaradzki*

/
| Życzę wszystkim udanego, miłego spotkania! Dodat tylko, Ze w przeddzień, 26
| września (piątek) ja będę skromnie i samotnie obchodzić moje 10-lecie na
| Wikipedii.

Ale z oddali będziemy Ci towarzyszyć :-)) . Ja dychę miałem w tamtym roku, i to na konfie ruwiki, do tego w Smoleńsku.

        Pozdrowienia, Janusz "Ency" Dorożyński

Re: Zaproszenie na obchody 13. urodzin polskiej Wikipedii

Peter Domaradzki
Życzę wszystkiego najlepszego! Jesteśmy nielicznymi dinozaurami Wiki i to
warto zachować dla potomności, o ile taka będzie miała miejsce...

Piotr 'Belissarius' Domaradzki​

W dniu 17 września 2014 16:18 użytkownik Dorożyński Janusz (4-webd) <

Już nas dinozaurów chyba niewielu zostało... :)

Pozdrawiam!

Piotr 'Beliss' Domaradzki​

--
*Peter 'Beliss' Domaradzki*