Zapytanie o logo Wikipedii

Leszek Zur
Dostałem maila o następującej treści i nie wiem co odpisać:

 > W dniu dzisiejszym na swojej stronie internetowej poswięconej
 > informatyce i technice w szkole umieściłem link do Waszej
 > encyklopedii. Link znajduje się w dziale informatyka - słowniczek
 > informatyczny. Chciałbym zastosować jako link wasze logo. Proszę o
 > wyrażenie zgody.
 >
 > Adres strony:
 >
 > http://republika.pl/informatykawszkole/
 >
 > Z poważaniem

 > Tomasz Durawa - Koszalin

Lzur

Odp: Zapytanie o logo Wikipedii

zero-3

Dnia 27-01-2006 o godz. 15:50 Leszek Zur napisał(a):
> [...]
słowniczek
>  > informatyczny. Chciałbym zastosować jako link wasze logo.

z wiki:
Nie korzystają z ochrony prawem autorskim(...)
    * znaki firmowe użyte w celach informacyjnych.
----
oczywiscie nie mozna naruszac innych przepisow np. o nieuczciwej
konkurencji

zero

Re: Odp: Zapytanie o logo Wikipedii

LukMak
Dnia piątek, 27 stycznia 2006 16:21, zero napisał:
> Nie korzystają z ochrony prawem autorskim(...)
>     * znaki firmowe użyte w celach informacyjnych.

Z drugiej strony logo Wikipedii chyba nie jest na GFDL tylko
copyrighted/proprietary, prawda? There can be only one...

Kiedyś były bannerki, gdy adres był rozeta-coś-tam, to było dobre.

pzdr
LukMak