Zdjęcia sławnych ludzi do wgrania z Flickra

Zdjęcia sławnych ludzi do wgrania z Flickra

Paweł Marynowski
Witajcie,

Po niezbyt długich rozmowach namówiłem użytkownika Ja Fryta z Flickra do
udostępnienia swoich zdjęć na licencji CC-BY-SA. Posiada on w swojej
kolekcji ponad 1000 zdjęć ze znanymi osobami, spora część w całkiem fajnej
jakości. Adres usera to[1].

Najlepiej byłoby wgrać fotki hurtem, więc rzucam pytanie, czy ktoś jest
chętny? :) Wgrałem jedno dla testu, aby pokazać jak wygląda. Jeśli ktoś
podejmie się zadania prosiłbym o trzymanie się konwencji na w przypadku[2],
tj.:
* nazwa pliku: X Y by ja Fryta
* uznanie autorstwa w licencji: Ja Fryta

Jeśli już będzie co nieco na Commons mogę przelecieć botem i zebrać do
jednej kategorii (tak jak jest w przypadku Sławka).

Pozdrawiam

[1] http://www.flickr.com/photos/96799800@N07/
[2]
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Rafa%C5%82_Brzozowski_by_Ja_Fryta.jpg

--
Paweł Marynowski

Re: Zdjęcia sławnych ludzi do wgrania z Flickra

Paweł Zaręba
A co to są za osoby stojące koło Ja Fryta?? :P
Pablo000

Re: Zdjęcia sławnych ludzi do wgrania z Flickra

Tommy Jantarek
2013/6/19 Paweł Zaręba <[hidden email]>

> A co to są za osoby stojące koło Ja Fryta?? :P
> Pablo000

Pablo000, gdzie tu jest przycisk "i like it"? :D

TJ

Re: Zdjęcia sławnych ludzi do wgrania z Flickra

Ejdzej Wikipedysta
2013/6/19 Paweł Zaręba <[hidden email]>

> A co to są za osoby stojące koło Ja Fryta?? :P

A czy Sławek ma zdjęcie z Ja Frytą?

--
Wikipedysta:A.J.