Zlot Zimowy 2017

Natalia Szafran-Kozakowska-2
Drodzy wikipedyści!
Z ogromną radością zapraszam Was w imieniu Stowarzyszenia Wikimedia Polska
na (już chyba znowu tradycyjny, co?) Zlot Zimowy Wikimedian.
Zlot odbędzie się w dniach 27-29 stycznia w Starym Folwarku w Tworzyjankach
(okolice Koluszek; niech ta lokalizacja Was nie martwi - Stowarzyszenie
zapewni busa z dworca w Koluszkach).
W tym niezwykle klimatycznym (serio!), nieco odosobnionym miejscu spędzimy
weekend na warsztatach, dyskusjach, panelach, wymianie doświadczeń. Nie
zabraknie też okazji do wspólnej pracy, swobodnego edytowania i integracji
społeczności.
Jeśli chcecie poszerzyć swoją wikiwiedzę, rozwiązać jakiś wikiproblem,
przedyskutować jakąś wikisprawę lub po prostu pobyć z najwspanialszą
społecznością na świecie (POV ;) ), to nie może Was zabraknąć!
Szczególnie ciepło powitamy tych, którzy nigdy wcześniej nie byli na żadnym
zlocie lub tych, którzy w takich spotkaniach dawno nie uczestniczyli. Ale
tak naprawdę - czekamy na Was wszystkich!

Więcej informacji i zapisy znajdziecie na tej stronie
https://pl.wikimedia.org/wiki/Zlot_Zimowy_2017

Możecie też zgłaszać (na priv lub na stronie wydarzenia) wszelkie swoje
pomysły związane z programem. Chcecie coś poprowadzić? Wspaniale,
powiedzcie nam! Macie pomysł na ciekawy temat? Dajcie znać, znajdziemy dla
niego prowadzącego :)

Do zobaczenia w styczniu!

--
Natalia Szafran-Kozakowska
Specjalistka ds. Wspierania Społeczności

Re: Zlot Zimowy 2017

Paweł Zaręba
PILNE.

Lista została już parę tygodni temu zamknięta.
Jednak z powodów osobistych, ja nie mogę przyjechać.

Zwolniło się jedno miejsce. Jest okazja do skorzystania, a WARTO!

Wpisowe opłacone. Myślę, że organizatorzy mogą je "przepisać" na chętną
osobę.
Ja nie oczekuję zwrotu. Chętną/chętnego proszę o kontakt z organizatorami.

Miłego zlotu

Pablo000

Coś o Wikipedii na wykop.pl :-)

Zbigniew Czernik