Zostań autorem hasła nr 900 000 w polskiej Wikipedii!

Zostań autorem hasła nr 900 000 w polskiej Wikipedii!

Daniel ~ Leinad
Cześć!

Chciałbym poinformować i Wszystkich zaprosić do udziału w akcji
"Zostań autorem hasła nr 900 000 w polskiej Wikipedii" - wszelkie
niezbędne informacje znajdziecie na stronie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Zosta%C5%84_autorem_has%C5%82a_nr_900_000_w_polskiej_Wikipedii!.

i jeszcze jedno - akcja jest dobrą okazją by zaprosić swoich znajomych
nie-wikipedystów do napisania hasła, tak więc zachęcam do reklamowania
akcji w mediach społecznościowych poprzez udostępnienie na swojej
tablicy postu:
* na Google+ https://plus.google.com/u/0/b/111605777764285284771/111605777764285284771/posts/1sjdAZQNBkg
* na Facebooku https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150909743063189&set=a.385960868188.167422.147056473188&type=1

--
Daniel // Leinad

Re: Zostań autorem hasła nr 900 000 w polskiej Wikipedii!

patryk.matyjaszczyk
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Zosta%C5%84_autorem_has%C5%82a_nr_900_000_w_polskiej_Wikipedii!/Informacje_dla_medi%C3%B3w
Czytać, poprawiać, dodawać :D
Plogi

Dnia 24 maja 2012 15:02 "Daniel ~ Leinad" <[hidden email]> napisał(a):

> [...]
>
> --
> Daniel // Leinad

Re: Zostań autorem hasła nr 900 000 w polskiej Wikipedii!

Natalia Szafran-Kozakowska-3
Fajny :) Trochę pozwoliłam sobie wyrównać proporcje - było dużo o
samej Wikipedii i Stowarzyszeniu, natomiast stosunkowo niewiele o
samym konkursie. Mam nadzieję, że jest ok.

Aha, przy okazji i na marginesie ukłony dla osoby, która opracowała
wizualną koncepcję konkursu (Leinad?), bardzo estetycznie i
zachęcająco to wygląda.

--
Magalia

W dniu 25 maja 2012 21:57 użytkownik Natalia <[hidden email]> napisał:
> Fajny :) Trochę pozwoliłam sobie wyrównać proporcje - było dużo o
> samej Wikipedii i Stowarzyszeniu, natomiast stosunkowo niewiele o
> samym konkursie. Mam nadzieję, że jest ok.

Dzięki za redakcję i poprawki, na początku myślałem, że powstanie
tekst typowo pod osiągnięcie hasła 900k, ale tak też jest ok.

> Aha, przy okazji i na marginesie ukłony dla osoby, która opracowała
> wizualną koncepcję konkursu (Leinad?), bardzo estetycznie i
> zachęcająco to wygląda.

Tak to ja, dziękuję :-)

--
Daniel // Leinad

Re: Zostań autorem hasła nr 900 000 w polskiej Wikipedii!

patryk.matyjaszczyk
Zachęcam do poprawek, to tylko szkic :)

Porozsyla to ktoś do mediów czy zająć się tym?
Plogi

Dnia 26 maja 2012 17:29 "Daniel ~ Leinad" <[hidden email]> napisał(a):

> [...]
>
> --
> Daniel // Leinad

Re: Zostań autorem hasła nr 900 000 w polskiej Wikipedii!

A właściwie to komu potrzebny ten wykrzyknik na końcu o.O?
Plogi

Re: Zostań autorem hasła nr 900 000 w polskiej Wikipedii!

Paweł Zienowicz
W dniu 2012-05-26 23:27, patryk.matyjaszczyk pisze:
> Zachęcam do poprawek, to tylko szkic :)
>
> Porozsyla to ktoś do mediów czy zająć się tym?

Trochę zmieniłem treść. Roześlę go w niedzielę wieczorem, tak aby w
poniedziałek trafił do dziennikarzy.

Jeśli ktoś chce również rozesłać tekst niech to zrobi.

Paweł Zienowicz

Re: Zostań autorem hasła nr 900 000 w polskiej Wikipedii!

patryk.matyjaszczyk
Ok :)

Dnia 27 maja 2012 0:21 Paweł Zienowicz <[hidden email]> napisał(a):

> [...]
>
> Paweł Zienowicz

Re: Zostań autorem hasła nr 900 000 w polskiej Wikipedii!

Mateusz Wikipedia
On 27.05.2012 00:21, Paweł Zienowicz wrote:

> Trochę zmieniłem treść. Roześlę go w niedzielę wieczorem, tak aby w
> poniedziałek trafił do dziennikarzy.
>
> Jeśli ktoś chce również rozesłać tekst niech to zrobi.
>
> Paweł Zienowicz
Ja do Chipa wyślę, oni najczęściej biorą to, co im podeślę.

Mat86