(brak tematu)

Re: (brak tematu)

Bartosz Dziewoński
Tak, jesli to bedzie w dyskusji, bedzie prosciej, z tym, ze beda to
musiały tak czy siak być nagłowki 2. stopnia.

14-01-09, Karol Głąb <[hidden email]> napisał(a):

> No ale dopisanie zgłoszenia do dyskusji wikiprojektu będzie jak
> dopisanie go do obecnej strony, zawsze będzie na końcu bo będzie to
> nowy wątek w dyskusji.
>
> Karol007

Matma Rex - http://matma-rex.prv.pl/

Re: (brak tematu)

Przykuta
> Tak, jesli to bedzie w dyskusji, bedzie prosciej, z tym, ze beda to
> musiały tak czy siak być nagłowki 2. stopnia.

proszę o wycinanie adresów mailowych i odpowiadanie pod - nawet, gdy ktoś się spieszy, a nawet szczególnie wtedy :)

Re: DNU na projektach było Re: (brak tematu)

W dniu 14 stycznia 2009 09:07 użytkownik  <[hidden email]> napisał:

> Wstawienie informacji na stronie głównej Wikiprojektu lub wydzielenie miejsca w dyskusji (cos w rodzaju Kawiarenki) ma te zaletę, że można sprawdzić jakie hasło było tam zgłaszane w razie ponownego zgłoszenia do poczekalni, jaka była skuteczność rozwiązania problemu a przy okazji aktywność Wikiprojektów. Takie miejsce grupowało by hasła a osoby działające w Wikiprojektach na pewno dadzą sobie radę z jej formą. Każdy Wikiprojekt inaczej nieco funkcjonuje inaczej archiwizuje lub nie strony dyskusji. Było by źle gdyby tracić informacje jaki artykuł był juz dyskutowany i ponownie rozpoczynać dyskusje nad nim. (tracic szukać gdzieś tam w dyskusjach archiwalnych.
> [...]

To skoro jakiś projekt nie archiwizuje stron dyskusji, to czy będzie
archiwizował podstrony DNU? A jeśli będzie, nie nie mógłby zacząć
archiwizować stron dyskusji? Jak chcecie to zróbcie jednakowe
podstrony "Wikiprojekt:XXX/DNU" ale czy potrzeba mnożyć byty? Zapewne
te dyskusje nie będą wiele odbiegały od dyskusji w wikiprojektach. Mi
jest obojętne jak to będzie rozwiązane, bo jeśli dacie info o końcowej
decyzji, to po prostu sobie dodam jakąś stronę do obserwowanych, ale
rozwiązanie ma być jednolite dla wszystkich wikiprojektów bez
wyjątków.

Re: (brak tematu)

W dniu 14 stycznia 2009 09:48 użytkownik Bartosz Dz.
<[hidden email]> napisał:
> Tak, jesli to bedzie w dyskusji, bedzie prosciej, z tym, ze beda to
> musiały tak czy siak być nagłowki 2. stopnia.

Ja nie wiedzę w tym problemu, bo za każdym razem w dyskusji
wikiprojektu rozpatrywane są kolejne przypadki haseł, problemów
merytorycznych i zgłoszenie ze "zgłoś błąd" nieczym innym nie będzie
jak kolejnym "przypadkiem" do rozpatrzenia.

Re: (brak tematu)

Bartosz Dziewoński
(offtopowo)
W dniu 14 stycznia 2009 11:47 użytkownik Przykuta <[hidden email]> napisał:
> proszę o wycinanie adresów mailowych i odpowiadanie pod - nawet, gdy ktoś się spieszy, a nawet szczególnie wtedy :)
Pisałem to z gmaila na komórce, nie miałem możliwości wycięcia cytatu,
zorientowałem się, że został wysłany dopiero po wysłaniu właśnie.

> [...]
merytorycznych i zgłoszenie ze "zgłoś błąd" nieczym innym nie będzie
jak kolejnym "przypadkiem" do rozpatrzenia.
To tym lepiej. W takiej sytuacji przeróbka skryptu nie powinna
nastręczać problemów. Pozostaje tylko problem zgłoszeń "od czapy", jak
to ktoś wczesniej ładnie ujął ;) - ktoś może np. dla zwiększenia
"oglądalności" zgłoszenia powysyłać je po kolei na kilka projektów.

--
Matma Rex - http://matma-rex.prv.pl/

=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: DNU na projektach by=B3o Re: (brak te matu)?=

> [...]

 > decyzji, to po prostu sobie dodam jakąś stronę do obserwowanych, ale
 > rozwiązanie ma być jednolite dla wszystkich wikiprojektów bez

dlatego dano to na stronę każdego Wikiprojektu jako osobny podrozdział. Wikiprojekty mają często wiele podstron, zrobienie innej będzie IMO bardziej przejrzyste i czytelniejsze nie mówiąc juz o wygodzie znalezienia hasła.
Adamt