cautare.....

Bota Remus

   Incerc si aici  sa gasesc o veche cunostinta,  d-soara ana bogdan, din localitatea SASCIOR, jud. ALBA,  prin anii 72-73 locuia in SIBIU si scria poezii. Va rog sa ma ajutati daca o cunoasteti s-au stiti ceva despre dinsa,un amanunt consider destul de important, avea un frate cu numele BOGDAN, student la teologie in acea perioada.

  Motivul cautarii mele este, o veche datorie financiara ,neonorata de mine la trimp, dorind sa o onorez  acum, pina nu este prea tirziu, eu avind vrsta de  60 ani.

         VA multumesc,  dorindu-va tuturor multa sanatate si bucurii,

                                                  Cu stima deosebita; Remus Bota.

Re: cautare.....

Iulian Dogariu-2
Buna ziua,

Nu ati nimerit lista potrivita; aici e un loc de discutie cu un singur
subiect: Asociatia Wikimedia Romania, nu un forum general.

i.

--
Iulian Dogariu http://www.jayomega.net/
GPG: 0x92B1C594 {jabber|mailto}:iulianu at gmail.com

 -- "Live as if you were to die tomorrow.
 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)