commons a Sejm

Maciej Król
Informuję, że zdjęcia polskich posłów zostały usunięte z commons przez
oddara -
http://commons.wikimedia.org/w/index.php?title=Special%3ALog&type=delete&user=Odder&page=&year=&month=-1&tagfilter=

Po dyskusji obejmującej 3 dyletantów i działaniach kogoś, kto ma
do udowodnienia, jaki jest napuszony i wspaniały.

--
Z poważaniem,

Maciej Król

Re: commons a Sejm

Tomek Gazeta.pl
Plogi, chodzi tylko o zdjęcia z kancelarii Sejmu załadowane do bodajże
2007 roku. Zdjęcia wikipedystów nie są ruszane.

TS