Quantcast

danışma

ulaş üstün
merhaba ben yalovada doğdum ve henüz 15 yaşındayım size bir kelime hakkında danışmak istiyorum.kelime''şeman''
çoook araştırdım türkçe deil ama neyce olduğunu bilemiorum.bana anlamını bulabılırseniz sevinirim e-mail adresim [hidden email]

ilginize çook teşekkür edrim......

Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın! Buraya tıkla!

Re: Konu başlığı ekleme

Levent SARI
Arkadaşlar merhaba,
Kusura bakmayın uzun zamandır "wikipedia" yı takip ediyorum ve aynı
zamandır üyeyimde ama bir şeyi çöze bilmiş değilim. "Wiki"de olmayan bir
konu için nasıl başlık açıp o konu hakkında bilgi yazabilirim. Çok
aradım ancak sanırım her seferinde bir şeyi kaçırıyorum, bir türlü
bulamadım.Yardımcı olursanız çok mmemnun olurum. Kolay gelsin

Re: Konu başlığı ekleme

Mehmet Şafak Sarı
Levent Bey,

Açacağının konunun terimini/adını girin. Yoksa zaten hemen yazı kutucuğu açılacaktır. Oraya yazacağınızı yazıp sayfayı kaydet dediğiniz an, yeni madde açılmışolur.

25.01.2008 tarihinde Levent SARI <[hidden email]> yazmış:

--
Mehmet Şafak Sarı  |  http://nikbinlik.wordpress.com

Re: danışma

mert songün

25.01.2008 tarihinde ulaş üstün <[hidden email]> yazmış:
[...]

______________________________________________________________________________________

merhaba arkadaşım. ''şeman'' kelimesini elimden geldiğince araştırdım. iki farklı sitede farklı bilgilere ulaştım.

sitesinde  desenli masa örtüsü gibi bişey çıktı.

http://sozluk.turkcebilgi.com/%FEeman  sitesinde ise Radyoaktif cisimlerde ölçü birimi anlamı çıktı..

umarım bu bilgiler sana yardımcı olur..

teşekkürler.saygılar...

Re: danışma

Mustafa Akalp

Şeman veya Şaman; bir din ve din adamı/kadını,TÜRKLERİN, in İslamı kabul etmeden önceki dini.

Selamlar.

Makalp

[...]

Checked by AVG Free Edition.

Checked by AVG Free Edition.