Quantcast

(emnefelt tomt)

Lotte Søndergaard Villadsen
Hej jeg er en pige på 21 og er i gang med landbrugsuddannelsen. Jeg har en opgave om biogas, så jeg håber på i vil hjælpe mig med dette spørgsmål: hvorfor skal der tilsættes organisk affald til gyllen? Og hvad kunne det være? På forhånd tak!

Re: (emnefelt tomt)

Jon Harald Søby
Hei, Lotte.

Dine lekser må du gjøre selv – Wikipedia er ikke en leksehjelpside.

http://meta.wikimedia.org/wiki/User:Jon_Harald_S%C3%B8by