esenlikler

sabun
herkese esenlikler dilerim,

viki ailesine bugün katıldım. ingilizce biliyorum ve katkıda bulunmaya müzik gruplarının ingilizce sayfalarını tercüme ederek başlamayı düşünüyorum.

ancak devam edilen bir proje var ise yardım etmek isterim. viki'nin kullanıcı arabirimi biraz karışık geldi, anlamaya çalışıyorum hala.

Re: esenlikler

Hasan Karaboga
Hoşgeldiniz.
Topluluk portalına bir bakın