(fără subiect)

bogdan rusu
Scriu un articol despre Dimitrie Cuclin, dar acesta nu poate fi gasit cu
nici un motor de cautare. Nici cautarea interna nu intoarce pentru "Dimitrie
Cuclin" articolul. Va rog sa remediati problema sau sa-mi explicati cauzele
acestei situatii.

Va multumesc.

Re: (fără subiect)

Bratu Florian Gabriel
daca nu apare in google sau altceva foloseste un cluster de motoare gen Copernicus sau chiar reteaua Torrent.
Eu am gasit aici multe lucruri care nu apar nicaieri din simplul motiv, ca nu a publicat nimeni nimic.
Asa ca felicitari pentru premiera.
Astept articolul.
Bafta