grava decido nun pri www.wikipedia.org, vocxdonu por Opcio A!

Chuck Smith-2
Saluton,

Nun estas vocxdonado pri kiuj lingvoj indas montri cxirkaux la globo
en la cxefa pagxo de Wikipedia.  Estas opcioj por cxu montri la plej
popularaj lingvoj laux kvanto de artikoloj aux nombro da vizitantoj.
Kompreneble por ni esperantistoj, plej bona estus la unua opcio.  Do,
mi petas ke vi vocxdonu por Opcio A cxe
http://meta.wikimedia.org/wiki/Top_Ten_Wikipedias/poll

Cxion bonan,
Chuck

Re: grava decido nun pri www.wikipedia.org, vocxdonu por Opcio A!

Fajro
2008/7/25 Chuck Smith <[hidden email]>:

> [...]
> popularaj lingvoj laux kvanto de artikoloj aux nombro da vizitantoj.
> Kompreneble por ni esperantistoj, plej bona estus la unua opcio.  Do,

Ankaux vocxdonu en la dua demando por Opcio B !

--
△ ℱajro △
IM: [hidden email]

Re: grava decido nun pri www.wikipedia.org, vocxdonu por Opcio A!

Lu Wunsch-Rolshoven - EsperantoLand
Sal!

Se mi bone komprenis, temas nur pri la dek unuaj lingvoj:

The following is a poll about a rearrangement of the top ten
wikipedias that are displayed on the main wikipedia portal

Do estos eventuale iom da reordigo, ne plu kiel en
http://www.wikipedia.org/ , sed kiel sur
http://lists.wikimedia.org/pipermail/foundation-l/2008-March/040660.html
. Shanghos iom siajn lokojn la versioj fr, pl, ja, nl, es
kaj ru - sed chio alia restos konstanta (inkluzive de ni),
chu ne?

Flanke: Chu estas espero, ke ekfunkcios tiu chi listo pri
vikipedio? Lau mi estus pli praktike ol la nuna diskutejo.

Lu

--

Chuck Smith skribis: