hvorfor er jeg blokeret??

Lisbet Cletus Guldbøg
da jeg ville undersøge et emne i wikipedia stod der at jeg var blokeret, med begrundelsen, gl. kending?? og at der var tale om ottende blokering??

jeg kender ikke meget til wikipedia, og forstår overhovedet ikke hvordan jeg kan være gl. kending,

mvh
195.184.106.3.

Re: hvorfor er jeg blokeret??

Anders Wegge Keller
Lisbet Cletus Guldbøg <[hidden email]> writes:

> da jeg ville undersøge et emne i wikipedia stod der at jeg var
> blokeret, med begrundelsen, gl. kending?? og at der var tale om
> ottende blokering??

 Allerførst, så er det kun muligheden for at ændre indholdet af
wikipedias artikler der er blokeret. Så du har fået beskeden på et
tidspunkt hvor du, sandsynligvis ubevidst, har forsøgt at redigere en
artikel. Den måde wikipedia-softwaren er skrevet på, betyder at man
kan lave en henvisning til en artikel der ikke er skrevet endnu, og
hvis/når nogen følger den, vil de automatisk komme i
redigeringstilstand. Henvisningerne til uskrevne artikler vil i det
normale tilfælde være røde.

> jeg kender ikke meget til wikipedia, og forstår overhovedet ikke
> hvordan jeg kan være gl. kending,

 Jeg har undersøgt de tekniske omstændigheder, og kan se at din
IP-adresse overfor resten af internettet er delt mellem alle der får
internet via Dyrup-Sanderum antenneforening. Det betyder desværre i
dette tilfælde, at andres hærværk overfor wikipedia kommer til at gå
ud over dig.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching