intrebare

robert ivan
Buna ziua.
Ma numesc Robert Ivan si va deranjez cu urmatoarea intrebare:
Am o pagina de web si am gasit cateva articole interesante la dvs pe care as dori sa le postez si la mine pe site.
Pot face acest lucru, sau articolele sunt protejate de legea dreptului de autor?
VA multumesc,
cu respect,
Robert Ivan

  http://www.pokeronline.as.ro

Re: intrebare

Iulian Dogariu-2
Buna ziua,

Articolele de pe Wikipedia *sunt* protejate de drepturi de autor. insa
licenta sub care sunt puse (Licenta GNU pentru Documentatie Libera:
http://ro.wikipedia.org/wiki/GNU_FDL) va permite sa le copiati si pe
situl Dv. Conditiile sunt, *in principiu*:
* sa mentionati si pe situl Dv. ca drepturile de autor asupra
respectivelor articole apartin colaboratorilor Wikipedia -  cel mai
simplu mod este sa includeti o legatura catre articolul original de pe
Wikipedia
* sa includeti legatura catre textul licentei GNU pentru documentatie libera.

Sper ca acest raspuns sa va fie de folos.

i.

p.s. Nu sint avocat ;-) Daca aveti nevoie de sfaturi juridice, va rog
consultati un avocat calificat.

{jabber|mailto}:iulianu at gmail.com
                                          GPG Key ID: 0x92B1C594

             -- "Live as if you were to die tomorrow.
                 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)