juwenalia uw

Marek Mazurkiewicz
W ramach juwenaliów uw organizuje Miasteczko Akademickie 2013: MULTIKULTI
(wielokulturowość)

Dostałem taką informacje od esperanckiego Wikipedysty. Myślę że dobrze by
było gdyby udało pojawił się tam namiot związany z Wikimediami . Aby
wpasować się w temat imprezy myślę że dobrze by było gdyby byli na miejscu
wikipedyści edytujący kilka wersji językowych Wikipedii i mogli by np
powiedzieć coś o różnicach między tymi wersjami. Albo może ktoś z was
specjalnie interesuje się jakąś kulturą i miałby ochotę poprowadzić
stanowisko na jej temat. Jest ktoś chętny?
Organizacyjnie
czas:  10 maja w godzinach 12-­‐17
miejsce: Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście od pomnika Kopernika do
ul. Królewskiej
w załączniku pdf z informacjami o organizatorów

Re: juwenalia uw

Marek Mazurkiewicz
A! zgłaszać się do nich można do 15 kwietnia 2013

W dniu 6 kwietnia 2013 19:15 użytkownik Marek Mazurkiewicz <
[hidden email]> napisał:

> [...]
>    ul. Królewskiej
> w załączniku pdf z informacjami o organizatorów

Re: juwenalia uw

<[hidden email]> napisał:

> [...]
> ul. Królewskiej
> w załączniku pdf z informacjami o organizatorów

pdf się nie załączył, pewnie ma pow. 150 kB. Może Bladyniec by mógł
kogoś z białoruskich wikiedystów ściągnąć i może dałoby się jakichś
Niemców ściągnąć...

Re: juwenalia uw

Marek Mazurkiewicz
pdf ma 1,6MB, zainteresowanym mogę wysłać na priv